Tips til reisemål

lillevenn

Elsker forumet
mannen min har pappapermen sin i april, og i den anledning har vi tenkt å reise en uke på tur. Noen som har forslag til hvor vi bør reise?

ingen

sol og varme
Kreta- Agia Marina[:D][:D][:D]

ORIGINAL: gira

sol og varme
Kreta- Agia Marina[:D][:D][:D]

men er det varmt her i april da??

Hvis det ikke blir til varmere strøk som kanskje er litt vanskelig i april, så blir det nok london. Var der for 12 år siden og har lyst til å reise dit igjen[:D] 

[:D]så i april så er det varmt på kanariøynene[:D]

Må jo si det frister med litt varme og sol på kroppen, og ikke minst å bade. Ble lite bading på meg i sommer da jeg var hysterisk førstegangs mamma da[:D]

ORIGINAL: Tuttlings

Barcelona![:)]

hørtes heller ikke så dumt ut

ORIGINAL: Gullet;)

ORIGINAL: lillevenn

Hvis det ikke blir til varmere strøk som kanskje er litt vanskelig i april, så blir det nok london. Var der for 12 år siden og har lyst til å reise dit igjen[:D] 

om du skal ha sol og varme er det vel kanariøyene som er tingen i april tror jeg[:)]

ja , d stemmer[:D]
såg ikke at du hadde skrevet april [8|]

Praha er jo kjempeflott da! Var der selv en paaske, og stortrivdes. Eller saa hva med Spania? Begynner vel aa bli litt varmt der naa? Eller Milano? Roma?

Barcelona!!!!!! Vi var der for noen år siden, og det er en fantastisk by!!!!!! Så utrolig masse å se og gjøre på!

Kanariøyene? der er det da fint. sol og varme i april.
Kanskje litt lang flytur? ca 5 timer?

Jeg tror ikke jeg ville reist til London, det er litt stress å komme seg inn til sentrum med både bagasje og barn..
Tenerife tror jeg kanskje jeg ville reist til. Der er det kjempedeilig vær i april, varmt og godt.[:)] 
Må jo være deilig med syden-tur i april, sol og varme! Storbyferie kan dere jo ta seinere? [:)][;)]

Back
Topp