Tips til pynt i denne? *bilde*

JeanetteR

Gift med forumet
Jeg har fått dette skapet, og det står nå til tørk og venter på det siste strøket med hvitmaling. Noen som har noen snertne tips til hva jeg kan ha i det?
Jeg har tenkt at jeg skal henge opp barnebestikket til sambo bl.a og sette mine første sko i det. Men, fortsatt en del plass igjen..... [:)]
Det skal henge på stua, så det passer seg ikke med noe kjøkkenrelatert heller...

Det var kjempefint! [:D]

Kinderegg figurer? neida bare tuller jeg.

Noen litt store bokstaver eller små bilder av barn[:D] engler visst du liker slikt.

Men det jeg ofte gjør når jeg skal ha inspirasjon er bare å google i bilder det du lurer på.
" Små hyller med pynt i " f.eks så dukker det alltid opp noe fint en kan stjele litt fra andre[:D]

Fint med barneskjeer ja....
Hva med en fin grønnplante? En Eføy er jo nydelig da, i en lekker potte[:D]
også noe smånips?? Fine figurer? Willow tree figurene som FruM har er jo nyyydelige da[:D]

ORIGINAL: cathkal

Noen litt store bokstaver eller små bilder av barn[:D] engler visst du liker slikt.

Men det jeg ofte gjør når jeg skal ha inspirasjon er bare å google i bilder det du lurer på.
" Små hyller med pynt i " f.eks så dukker det alltid opp noe fint en kan stjele litt fra andre[:D]

Nei, de kan jeg jo ikke ha der, de står i settekassa de [:D] haha, for 15 år siden ja [8D] lurt å google da, herlighet, det har jeg ikke tenkt på en gang

ORIGINAL: JeanetteR

Nei, de kan jeg jo ikke ha der, de står i settekassa de [:D] haha, for 15 år siden ja [8D] lurt å google da, herlighet, det har jeg ikke tenkt på en gang

fant ikke så mye da jeg googla men er bare prøvve google flere ulike setninger.
Vri og vende å bruke dataen for de den er verdt..hehe
Veldig fin hylle btw:) Håper du finner noe fint å ha i den og legg gjerne ut bilde når du er ferdig[:D]

ORIGINAL: JeanetteR

fant ikke så mye da jeg googla men er bare prøvve google flere ulike setninger.
Vri og vende å bruke dataen for de den er verdt..hehe
Veldig fin hylle btw:) Håper du finner noe fint å ha i den og legg gjerne ut bilde når du er ferdig[:D]

Ja, jeg skal ta siste strøket på den i kveld, håper det blir med det strøket og at jeg ikke trenger enda et. Var et makkverk å komme til i alle kriker og kroker. Men gubba noa som jeg gleder meg til den blir ferdig [:)] Da må jeg jo trolig ha masse nytt å pynte med. haha [;)]

Ser for meg nåke grønt iallefall, ein hengplant av eit eller anna slag kanskje. Og nokon små telys kanskje, i små glas eller nåke likande [:)] Ei fin gammal bok hadde kanskje vert kult å hatt inni,  eller eit bilde med litt rustikk/grov treramme [:)]

Back
Topp