Tips til plassering av tatovering ?

LittleMonkii

Forumet er livet
Jeg har i lange tider visst hva jeg vil tatovere, det er klart, men jeg aner ikke hvor jeg vil ha det.. Jeg vil at den skal synes, men ikke være "det eneste" som synes... Størrelsen blir nok maks 10x15cm...

Noen forslag ?

Kommer jo litt ann på hva det er da.. Men jeg synes mellom skulderbladene, leggen, overarm eller fotrista er pent.

Det er en tekst. Først planla jeg å legge den i en linje som startet rett under baksiden av øret og nedover skulderen og videre ut over armen, men så tenker jeg...... Hva om jeg blir misfornøyd !? :P

"The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return"

..... VænskLi...

LittleMonkey skrev:
Det er en tekst. Først planla jeg å legge den i en linje som startet rett under baksiden av øret og nedover skulderen og videre ut over armen, men så tenker jeg...... Hva om jeg blir misfornøyd !? :P

..... VænskLi...

Nei det hørtes bare rart ut! Sorry :O

En sånn enkel setning tror jeg gjør seg bak i nakken jeg.

Senator Malin skrev:
LittleMonkey skrev:

..... VænskLi...

Nei det hørtes bare rart ut! Sorry :O

En sånn enkel setning tror jeg gjør seg bak i nakken jeg.

Hehe. Ja, det høres nok rart ut.. Men jeg er av typen som grøsser av tatoveringer på korsrygg og ved hofteben.. emoticon

Jeg er litt annerledes kanskje, ikke vet jeg... Derfor trenger jeg tips... Kanskje jeg skal ta den litt under venstre "patten"....  Vræl! Jeg er så dårlig på dette....

Back
Topp