Tips til permisjonsaktiviteter

Ellabella92

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hva driver dere med for tiden, dere som er i permisjon? Jeg har allerede vært i permisjon 1 mnd pga studiene og har 4 uker til termin og jeg kjeder meg så voldsomt... Er jo alltid litt småting å gjøre, men det blir mye sofasitting og det ekke noe jeg pleier å holde på med til vanlig :P

Første permisjonsdag for min del.. Lurer litt selv på dette, selv om jeg føler jeg har nok å ta tak i hjemme ;)

Første dag i permisjon i dag.. Æ har sovet lenge, spist frokost, lagt mæ litt sofaen, ser litt på tv. Skal gå en tur på biblioteket seinere.. Har ikke kommet noe særlig lengre med strikke prosjektet mitt ( en bollero til meg selv).. Lurer på om æ skulle se om æ fant noe strikkebok med enkle oppskrifter til baby..

Har gått hjemme siden juli. Jeg er veldig glad i å lese bøker og se tv, så har blitt veldig mye av det. I tillegg har vært på cafe med venner, shoppet ferdig alt til baby (tatt mange smårunder, istedet for en hel dag), vært på kino, dratt hjem til familien på besøk, vasket alt av babyutstyr og nå skal jeg begynne litt smått med fødebagen. Hadde virkelig kunne tenkt meg å bake litt for å fryse ned, men får ikke til å stå ved benken lenge pga bekken og kynnere. Har også kjøpt meg et puslespill på 1000 biter, men det har jeg ikke hatt tid til å begynne med enda :) har litt under 5 uker igjen til termin nå :)

Herregud, første dag med permisjon og allerede dårlig samvittighet for alt jeg ikke har gjort. Jaja, antar det blir bedre dag for dag.

Har vært sm siden slutten av juni, men første offisielle permisjonsdag i dag!
Er ferdig med alt til prinsen, men må rydde i mine egne klær. Bare ikke i dag :p
Trenger late morgener pga lite søvn, så jeg benytter anledningen til å gjøre akkurat som jeg vil om dagen :-) snart må en annens behov gå foran mine egne, i manga mange år❤️

ImageUploadedByBV Forum1474289710.215435.jpg

Går himla tregt her om dagene men prøver å ha ting i orden i huset, ha alt klart til bebisen kommer, blir nok ikke så mye husarbeid første tiden tenker jeg så prøver som sakt å få gjort mest mulig med det. Ellers er jo baking og matlaging en ting, hobby å lesing...

Har også fått fremkalt bilder å skal sortere å putte i album da dette er noe som nesten aldri blir gjort men skal prøve å få litt gang på det nå før det fyller seg opp med masse nye bilder:)

Vet ikke om jeg kommer på noe bedre forslag...

Vært SM siden 29 august.
Jeg svømmer hver uke, gjør husarbeid (3 etasjer enebolig), lager babyjournal, fotoalbum og minnebok. Pusler med barnerommet og småtteri.

Enkelte dager klarer jeg ikke kle på meg klær og vil bare gråte dagen lang, andre dager er formen bedre og jeg får gått ut av huset i hvertfall.

Nå er det fortsatt 20 grader i slutten av september og jeg er hoven som en badeball i hele kroppen! Håper det blir kaldere snart sånn at jeg også kan være litt ute, om så bare i Hagen

Back
Topp