Tips til oppbevaring av strikkepinner..?

Minismurf

Gift med forumet
Har endelig funnet frem strikketøyet etter sommeren [:)] Trodde jeg hadde kontroll på strikkepinnene mine (i en pose [8|]), men måtte gå til innkjøp av et par nye som jeg egentlig vet jeg har fra før.. hm..

Sååå, har noen tips til "morsom/praktisk" oppbevaring? Kan selvfølgelig bare putte de i en metallboks eller no.., men..

Dekorer en pringlesboks!!!

Ja det har jeg [:D] Hadde aldri kontroll på strikkepinnnene mine før jeg fikk denne herligheten i hus som jeg bestilte [:)]

Hadde i en Tupperwareboks, som i utgangspunktet kanskje skulle holde litt orden

Fra kaos

Til kontroll

På 123 [:D]

Bestilte også en slik pose, til rundpinner, saks, målebånd, nåler osv..

Hun jeg bestilte hos, lager på bestilling. Så send meg gjerne en PM om du er intressert [:)]

Jeg har dekorert en pringels boks, som jeg skal gi til svigermor når hun har bursdag.

Du finner den her, dersom du vil ta en titt:

http://sunshinesdilldall.blogspot.com/2010/09/pringels-boks.html

jeg har også brukt den berømte pringels boksen[8D]
men kunne heller tenkt meg slik som er bilde av her,sån mappe[;)]
det bråker så fælt med den boksen [8D] hehe

Slik MÅ jeg jo bare sy!!

På etsy er det veldig mye fint å ha strikkeutstyret sitt i [:)] Søk på knitting case f.eks.

ORIGINAL: drun

Dekorer en pringlesboks!!!

Tusen takk for fine tips [:)]
Tenker på om jeg skal ha sydd som vist her, eller prøve dekorere pringles-boks... Hadde vært moro det og =)

Ligger oppskrift på pickles.no på en slik pinneetui. Det har jeg lagd til mine strømpepinner.

ORIGINAL: TauZa

Ligger oppskrift på pickles.no på en slik pinneetui. Det har jeg lagd til mine strømpepinner.

Herlig side [:D]
Har vært og kjøpt stoff i ettermiddag, og skal prøve meg på denne [:)]

ORIGINAL: Frk. Vaskepott

ORIGINAL: Minismurf

Har endelig funnet frem strikketøyet etter sommeren [:)] Trodde jeg hadde kontroll på strikkepinnene mine (i en pose [8|]), men måtte gå til innkjøp av et par nye som jeg egentlig vet jeg har fra før.. hm..

Sååå, har noen tips til "morsom/praktisk" oppbevaring? Kan selvfølgelig bare putte de i en metallboks eller no.., men..

du kan også ta et rundt cd mappe og ha rund pinner i. jeg har fått sydd en rund mappe til å ta pinnene i, så er det glidelås over hele

Kjøpt meg en sånn i dag og til rundpinnene, som jeg tenkte etterhvert og dekorere på en eller annen måte [8D]
Så nå skal det bli orden i sakene [:D]

Jeg fikk en slik til jul av min syflinke søster, og vips var det orden i mine pinner også!!!!

http://www.pickles.no/strikkepinneetui/2009/2/26/strikkepinneetui.html

ORIGINAL: Kiwi78

Jeg fikk en slik til jul av min syflinke søster, og vips var det orden i mine pinner også!!!!

http://www.pickles.no/strikkepinneetui/2009/2/26/strikkepinneetui.html

Tihi.. det er den jeg prøvde på i kveld.. [8D] Men den ble ikke sånn [8|] Husket ikke målene da jeg var og kjøpte stoff i dag, så hadde kjøpt for kort i høyden (strikkepinnelengden) [&:]
Meeen, jeg snudde den og fikk dermed laget rom til heklenålene i "lokket" som jeg brettet over. Jaja, alt går ikke alltid som planlagt, men ble nå et oppbevaringsetui allikevel [:)]

Back
Topp