Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natusan sine vårservietter kommer ofte i 4pk, kan kjøpes i de fleste butikker. Husker ikke helt prisen, men husker jeg tenkte det var grei prisPå rimi er collet billigere enn endel andre dagligvarer...
Er ikke rema generelt billigere på baby produkter?
Noen som vet hvor det lønner seg å kjøpe våt servietter? Har til nå mest gått i libero sine pga den smarte åpne lukk funksjonen, men har nå gått til innkjøp av en sånn oppbevaringsboks ... så da er det ikke så nøye hvordan forpakningen ser ut (synes mange av pakkene som selges ikke blir tette nokk når man har åpnet de ett par ganger)
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Natusan sine vårservietter kommer ofte i 4pk, kan kjøpes i de fleste butikker. Husker ikke helt prisen, men husker jeg tenkte det var grei prisDet varierer sikkert fra butikk til butikk..
Sniker fra oktoberHer er ett bedre bilde,,tenker på sånn størrelse som den lilla til venstre (den på bilde er kjøpt i sverige)
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Har de? Da må jeg ut å seSniker fra oktoberde har sånne store smekker på barnas hus
![]()
Bruker pampers, kjøper på obs, 89kr for 38x3 bleierFor de som bruker Pampers bleier, er de billigst på Rema, og kommer i jumbopakker.