Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det permanente vipper? Hvor lenge varer en slik fornøyelse? Har aldri prøvd det selv,men vurdert permanent vippebøy..Avhengig av Diorshow.. Men nå tenkte jeg sette på vipper før fødsel. Deilig å våkne med ett våkent blikk etter fødsel og slippe tenke på mascara første ukene![]()
Det kan vare fra 2uker til 2 månder. Man bør fylle på hver 3-4 uke.Er det permanente vipper? Hvor lenge varer en slik fornøyelse? Har aldri prøvd det selv,men vurdert permanent vippebøy..![]()
Er det permanente vipper? Hvor lenge varer en slik fornøyelse? Har aldri prøvd det selv,men vurdert permanent vippebøy..![]()
Avhengig av Diorshow.. Men nå tenkte jeg sette på vipper før fødsel. Deilig å våkne med ett våkent blikk etter fødsel og slippe tenke på mascara første ukene![]()
Vet desverre ikke om noen steder i Oslo.. Men kanskje noen andre vet.Har jeg også lyst til
Har du noen tips om billige (men bra) steder i Oslo å få gjort det på?
Det kan vare fra 2uker til 2 månder. Man bør fylle på hver 3-4 uke.
Første gang koster det rundt 1100-2000kr, kommer ann på hvem du går til, og Oslo har mange dyre steder.
Det må ikke brukes oljebaserte produkter, det gjør at limet løsner.
Jeg anbefaler å gjøre en research før du bestiller time det første mulige stedet, eller det som er billigst. Jeg valgte billig første gang, og fikk dårlig info om hva jeg skulle gjøre når jeg kom hjem, og vippene løsnet uten å falle av. Da får man øyevipp inn i øyet, og det er ubehaglig! Det kan også være at man reagerer på limet. Det finnes forskjellige typer lim, og forskjellige typer vipper.