Tips til ny mascara?

Petit

Elsker forumet
*MIA*
Har vært veldig fornøyd med bodyshop sine,men nå vil jeg prøve noe nytt! Hvilken bruker du og er du fornøyd? :)

Jeg bruker diorshow:) den har litt stiv pris så jeg bestiller den på strawberrynet :)

Eg bruker Lancome sine :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bruker en fra isadora tror jeg.. Allergivennlig, da det er det eneste jeg tåler:/..
Men følger med, i tilfelle det dukker opp alternativer jeg kan prøve, og tåler:)

Chanel sin :-D

Avhengig av Diorshow.. Men nå tenkte jeg sette på vipper før fødsel. Deilig å våkne med ett våkent blikk etter fødsel og slippe tenke på mascara første ukene :D

sverger til Lancôme, er ganske allergisk (atopiker) og lancome og dior er omtrent det eneste jeg tåler i sminke som ikke er spesifikt rettet mot allergihud (får eksem av vann...)

Avhengig av Diorshow.. Men nå tenkte jeg sette på vipper før fødsel. Deilig å våkne med ett våkent blikk etter fødsel og slippe tenke på mascara første ukene :D
Er det permanente vipper? Hvor lenge varer en slik fornøyelse? Har aldri prøvd det selv,men vurdert permanent vippebøy.. :)

Er det permanente vipper? Hvor lenge varer en slik fornøyelse? Har aldri prøvd det selv,men vurdert permanent vippebøy.. :)
Det kan vare fra 2uker til 2 månder. Man bør fylle på hver 3-4 uke.
Første gang koster det rundt 1100-2000kr, kommer ann på hvem du går til, og Oslo har mange dyre steder.
Det må ikke brukes oljebaserte produkter, det gjør at limet løsner.
Jeg anbefaler å gjøre en research før du bestiller time det første mulige stedet, eller det som er billigst. Jeg valgte billig første gang, og fikk dårlig info om hva jeg skulle gjøre når jeg kom hjem, og vippene løsnet uten å falle av. Da får man øyevipp inn i øyet, og det er ubehaglig! Det kan også være at man reagerer på limet. Det finnes forskjellige typer lim, og forskjellige typer vipper.

Hvor lenge de varer avhenger av din vippesyklus. Vippene faller av med dine egne. De anbefaler å fylle på hver 2-4 uke. Hun jeg kjenner tester limet på deg før hun setter på. Så du ikke reagerer. :)

Kjøpte den nye til Loreal i dag, ikke prøvd, men hører flere skryter av den.

Har jeg også lyst til :)
Har du noen tips om billige (men bra) steder i Oslo å få gjort det på?

Jeg vil ikke vurdert noe annet enn Pille Jooseph (eller hvordan det skrives).

Det kan vare fra 2uker til 2 månder. Man bør fylle på hver 3-4 uke.
Første gang koster det rundt 1100-2000kr, kommer ann på hvem du går til, og Oslo har mange dyre steder.
Det må ikke brukes oljebaserte produkter, det gjør at limet løsner.
Jeg anbefaler å gjøre en research før du bestiller time det første mulige stedet, eller det som er billigst. Jeg valgte billig første gang, og fikk dårlig info om hva jeg skulle gjøre når jeg kom hjem, og vippene løsnet uten å falle av. Da får man øyevipp inn i øyet, og det er ubehaglig! Det kan også være at man reagerer på limet. Det finnes forskjellige typer lim, og forskjellige typer vipper.

Jeg har hatt vippe ekstension i nesten 2 år- og du blir veldig avhengig. Uheldigvis har jeg blitt allergisk mot limet de bruker og måtte derfor slutte!
Bare for å advare litt så detter de jo av sammen med dine egne vipper, men når du til slutt tar det vekk er det nesten ingen vipper igjen da alle de Lane har fulgt med de falske!
Så jeg er nå avhengig at å lime på falske vipper hver morgen i hvertfall 3 mnd for at mine egne skal komme skikkelig ut!
Det ser helt grusomt ut og jeg kommer ikke til å ta elstensions igjen noen gang!

Fint når det er på, men slutter du kan det ta lang tid å være tilbake på normalen igjen!

Back
Topp