Tips til noe og gjøre...

Venterguttiseptember14

Betatt av forumet
Før prinsen kommer ? Samboer begynner siste uken sin av ferien på mandag. Jeg har 3 uker igjen til termin så er litt avhengig at det ikke er så veldig tungt :p tebkte og spise på restaurant en dag og kino en annen dag. Men har dere noen tips til hva vi kan kose oss med før vi blir en familie på 3?? :p har foresten en hund så kan ikke være noe som vi ikke kan ta henne med på hvis det er ovetnatting :p

Sent from my iPhone using BV Forum

- Gå tur på steder en ikke får med barnevogn hvis formen er grei
- Lage mat sammen
- Lage album for de siste årene

Vi liker å gå på forskjellige museum. Bruker gjerne 2-4 timer, spørs hvor omfattende det er. Sjekker alltid om vi kan være med på sånne guidede turer, så spiser vi gjerne et kakestykke og tar oss en kopp kaffe på museet :om de har kafe der.
Gamle hus, kirker og lignende med mye historie er det vi liker best :)

Mange gode svar :) bowling skal jeg sette på lista :) vet ikke om noen museer her i området. Har flyttet fra stavanger hvor jeg er kjent, til en liten bygd 2,5 time vekke. Men kafe er jo kjempe koselig og det finnes her :p elsker og bade, men føler meg virkelig ikke vell til og gå i en svømmehall, mye vann og pluss 17 kilo :o tror også slimproppen har gått, så vet ikke hvor lurt det er og bade da? Gikk en tur i går, fikk veldig vondt i magen, men det var veldig koselig for det :) så tror det blir en tur til, men kanskje ikke i fjellet som i går, var litt for tungt :p å være gravid tar virkelig på :p men tusen takk for tips :) :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp