Tips til "noe hyggelig å gjøre"?

Tuppelura92

Glad i forumet
Jeg og samboeren min har bestemt oss for å ha barnevakt neste helg for å finne på noe koselig sammen før vi plutselig har enda et barn :p men har ikke peiling på hva vi skal finne på :p har dere noen forslag? :D
 
Hadde gårt ut å spist samt overnattet på hotell med svømmebasseng. Eller dratt på spa..
 
Hadde gårt ut å spist samt overnattet på hotell med svømmebasseng. Eller dratt på spa..
Ja det jeg kanskje vil mest også, men er streik i hotellbransjen, så alle fine hoteller er fullbooket/stengt neste helg :p hadde sååå lyst til å reise på farris bad, men det er ikke mulig å få rom :/
 
Dere kan dra til "The Well" på spa. Det går skyttelbusser stadig vekk mellom spaet og Oslo sentrum. Og eventuelt overnatte på et mindre flott hotell i Oslo etterpå. Eller leie via Airbnb, hvis det ikke finnes hoteller ledige.
 
Dere kan dra til "The Well" på spa. Det går skyttelbusser stadig vekk mellom spaet og Oslo sentrum. Og eventuelt overnatte på et mindre flott hotell i Oslo etterpå. Eller leie via Airbnb, hvis det ikke finnes hoteller ledige.
Vi har bestemt oss for å dra på the well :D men har du vært der og har noe å anbefale av behandlinger? Burde man ha behandlinger eller er det "bra nok" uten? :)
 
Vi har bestemt oss for å dra på the well :D men har du vært der og har noe å anbefale av behandlinger? Burde man ha behandlinger eller er det "bra nok" uten? :)

Der vurderte vi også da jeg var hjemme sist, men var syk.

Så de hadde en gravidbehandling som så helt magisk ut.
 
Der vurderte vi også da jeg var hjemme sist, men var syk.

Så de hadde en gravidbehandling som så helt magisk ut.
Dem har en gravidmassasje (75 min, men som ikke var tilgjengelig i morgen). Også har dem en som heter Watsu ellernoe sånt, og det er sånn du blir holdt flytende på vannet og får massasje og beveget rundt i vannet (30 eller 60 min) men jeg blir så flirfull og klarer ikke sånne seriøse greier hvor jeg må slappe av og ha øynene igjen mens jeg vet at noen stirrer meg i ansiktet :p også kommer jeg bare til å tenke på om puppene mine detter ut av den sykt lille trekantbikinien man får kjøpt der :p (får Jo ikke ha med egen) :p Jeg har ikke kunnet bruke sånn type bikini siden barneskolen siden jeg har så store ekle pupper: P men å være naken/ badedrakt er helt uaktuelt :p
 
Vi har bestemt oss for å dra på the well :D men har du vært der og har noe å anbefale av behandlinger? Burde man ha behandlinger eller er det "bra nok" uten? :)
Jeg var der på åpningskvelden, og da tok jeg ingen behandlinger. Jeg syntes det var godt å bare sitte i boblebad og slappe av med mannen min, for det meste. Likte også aufguss, som er nesten som et slags show med dufter, i badstu. Jeg var redd det skulle bli for varmt for meg, så jeg satte meg nærmest døra for å løpe ut om det skulle bli for ille, men holdt ut hele. Ellers likte jeg å bare gå rundt og sjekke ut alle fasilitetene (bortsett fra de som innebar kaldtvann), for det er ganske svært der.
 
Back
Topp