Tips til netthandel

Troikaen

Glad i forumet
Febbisbebbis'18
Marsboerne 20 18
Jeg elsker lure ideer, kule klær, originale pyntesaker o.l.
Jeg tenkte vi kunne tipse hverandre med linker til kjekke nettbutikker her. :)

Jeg, f.eks, er nå på jakt etter en nettbutikk med kule mammaklær og ammebher.

Har ingen tips, men følger med. :)

Selv ønsker jeg tips om nettbutikker med kjønnsnøytrale babyklær - men med farger! Fant mye i en Polarn O. Pyret-outletbutikk, men nettbutikken og ''vanlig'' butikk hadde mye kjedeligere utvalg..

Selv ønsker jeg tips om nettbutikker med kjønnsnøytrale babyklær - men med farger! Fant mye i en Polarn O. Pyret-outletbutikk, men nettbutikken og ''vanlig'' butikk hadde mye kjedeligere utvalg..
Helt enig! Fine babyklær som kanskje også ikke finnes over alt er veldig kjekt. Unisex på hennes og Lindex osv finnes jo omtrent ikke heller.

Ikke så kule, men jeg handlet litt "vanlige" mammaklær på zalando igår. Mye tilbud [emoji846]

Ikke til baby, men kanskje noen her har større barn: handlet til eldste på kidsbrandstore igår. Tilbud på merkeklær i str 122-170 eller noe sånt.

Jeg handler en del på eBay, masse kult der, og alle babyklæra jeg har fått har vært i god kvalitet!

Nøstebarn[emoji173]️ fantastisk gode og fine ullklær[emoji7]

Takk for tips! :)
Jeg fant masse fine mammaklær på asos.com også. For de som ønsker noe annet enn "tantete" klær.

Bli medlem i eBay baby og barn eller noe på Facebook, masse fint [emoji7]

Back
Topp