Tips til navn som passer med André?

Håpefull94

Forelsket i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Hjelp! Heldigvis lenge igjen, men lurer på om noen har noen gode forslag til navn?
Vi skal ha to navn på babyen ettersom søsken har det, og jeg ønsker at mellomnavnet skal være André da det er et «familienavn». Storesøsken bruker bare 1 navn i hverdagen så tenker egentlig det samme om lillebror, men likevel - noen som har forslag? :p:happy:
 
Hjelp! Heldigvis lenge igjen, men lurer på om noen har noen gode forslag til navn?
Vi skal ha to navn på babyen ettersom søsken har det, og jeg ønsker at mellomnavnet skal være André da det er et «familienavn». Storesøsken bruker bare 1 navn i hverdagen så tenker egentlig det samme om lillebror, men likevel - noen som har forslag? :p:happy:
Julian :happy:
 
Hjelp! Heldigvis lenge igjen, men lurer på om noen har noen gode forslag til navn?
Vi skal ha to navn på babyen ettersom søsken har det, og jeg ønsker at mellomnavnet skal være André da det er et «familienavn». Storesøsken bruker bare 1 navn i hverdagen så tenker egentlig det samme om lillebror, men likevel - noen som har forslag? :p:happy:
Einar
Erik
Elias
Espen
Ole
Per
Peter
Peder
Filip
Karsten
Knut
 
Iver André
Lukas André
Erik André
Julian André
Liam André
Ole André
John André
Niklas André
Viktor André
Lyder André

Men, syns de aller fleste navn klinger fint med André - og om begge navnene ikke skal brukes til daglig, så er jo ikke klangen liiike viktig..;)
 
Last edited:
Min eldste heter Jonas Andre..
 
Hjelp! Heldigvis lenge igjen, men lurer på om noen har noen gode forslag til navn?
Vi skal ha to navn på babyen ettersom søsken har det, og jeg ønsker at mellomnavnet skal være André da det er et «familienavn». Storesøsken bruker bare 1 navn i hverdagen så tenker egentlig det samme om lillebror, men likevel - noen som har forslag? :p:happy:
Isak!:shy::Heartblue
 
Åh, ja jeg liker Isak! Men ei bestevenninne har akkurat fått en sønn som heter det, og selv om jeg vet jeg kunne valgt det navnet likevel har jeg ikke lyst at han skal hete det samme.. Kanskje neste gang:p
Ja skjønner det.. det er så nydelig. Jeg er veldig glad i Even og Oliver også:Heartblue
 
Har ikke så mye forslag å komme med, men ville bare si at jeg også skal ha Andrè som andre fornavn ;)
 
Back
Topp