Tips til navn på enkeltmannsforetak?

LMK!

Betatt av forumet
Jeg skal starte et enkeltmannsforetak der jeg i hovedsak skal lage design til trykksaker(eller gjøre klart til trykk ut i fra kundens ønske eller profil). Men jeg klarer ikke å finne på noe navn. Etternavnet må inngå men trenger ikke være det jeg bruker. Å bare sette "Lindas design" blir litt lite kreativt med tanke på at jeg skal starte en kreativ bedrift. Har noen noe tips til meg? På forhånd takk[:)]

Hm, forstår jeg det riktig hvis jeg tror du skal ha ett navn med etternavnet ditt i som du bruker i møte med det offentlige og et merkenavn utad til kundene uten etternavnet? Regner med det siden du ikke har sagt hvilket etternavn du har...

Har ikke sjekket om noen av disse er opptatt, men her er min idemyldring:

Designmakeriet
Grafikkmakeriet
LiDesign
LiGrafikk

Eh... Det var det jeg kom på. [:-] Skal si ifra hvis jeg kommer på noe mer. [;)]

Du forstår meg riktig =) Tusen takk for forslag, likte designmakeriet. [:)]

Kommer ikke på noe i farta, men skal tenke litt:)

jeg er skikkelig dårlig på sånt[>:]

meeeen jeg er godt på og dytte.. [8D]
sååååå

DYTT!!![:D]

ORIGINAL: Jamp

Hm, forstår jeg det riktig hvis jeg tror du skal ha ett navn med etternavnet ditt i som du bruker i møte med det offentlige og et merkenavn utad til kundene uten etternavnet? Regner med det siden du ikke har sagt hvilket etternavn du har...

Designmakeriet
Grafikkmakeriet
LiDesign
LiGrafikk

Eh... Det var det jeg kom på. [:-] Skal si ifra hvis jeg kommer på noe mer. [;)]

Jeg syntes LiGrafikk var bra, det gir litt assosiasjoner til ordet kalligrafi. Da tenker kunden videre på pen skrift> flott design > Det vil jeg ha! [:D]

Kommer ikke på noen forslag her og nå, men er litt enig med Miriel altså [:)]

ORIGINAL: Miriel

ORIGINAL: Jamp

Designmakeriet
Grafikkmakeriet
LiDesign
LiGrafikk

Jeg syntes LiGrafikk var bra, det gir litt assosiasjoner til ordet kalligrafi. Da tenker kunden videre på pen skrift> flott design > Det vil jeg ha! [:D]

Liker tankegangen altså[:D]

LMK grafikk?
Grafikkdesign

Back
Topp