Tips til moro for voksne?

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
Neste helg skal vi ha sånn ca 20 på fest. Har lyst til å ha litt moro-ting i løpet av kvelden ;-) spes siden jeg må være edru :-)

Har kjøpt pinata i dag,og gleder meg til å fylle den og ikke minst denge løs på den ;-)

Andre tips til leker og div aktiviteter som livner opp stemninga? :-)

Og gjerne forslag til hva man serverer til sånn 18-20 pers uten å slite seg heeeelt ut... :-)

Maten kan bli så enkel som pizza. Eller gryterett. Hvis du hadde tenkt noe middagaktig?
Jeg liker selv tanken på vårruller (de kan lages på forhånd og fryses) eller tapaslefser. Kan jo ha alt oppi. Kjøttdeig, ost og løk lages til deig og smøres på lefsa. Vips, sp har du det. Bare ha dressing utenom.

Jeg elsker selkapsleker! Quiz er jo alltid gøy! Kommer jo ikke på noe i farta.. Hmm

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

jeg ville laget gryterett, eller bacalao eller noe slikt :) det lager seg nesten selv :) selskapsleker er jeg dårligere på, men mimelek, quiz, spise-synge-blåse,

Spise – synge – blåse:
Antall deltakere: Ca. seks
Utstyr: Mariekjeks, ballonger
Foran hver deltaker legger du en tørr kjeks og en ballong. Bli enig med deltakerne om en sang som skal synges. Lederen av leken gir et startsignal. Deltakerne starter med å spise kjeksen. Deretter skal de synge sangen. Til slutt skal de blåse opp ballongen. Den som først får ballongen til å sprekke har vunnet.

Back
Topp