TIPS TIL MIDDAG

Bare Sissi

Glad i forumet
jeg er bare uvel og ikke lyst på noen ting men må lage noe godt så ungene spiser.... noen som har tips.......... ikke noooooooe som frister

Jeg har heller ikke lyst på noe, men har laget ovnsbakt kylling med pasta til. d er ikke så mye arbied, og både mann  og barn elsker d=) kjøpte bare en sånn pose me pulver som jeg måtte blande ut i vann og creme freche, også helle d over kyllingfilet, ovnen en halv time; FERDIG!!

ORIGINAL: Frihet

Jeg har heller ikke lyst på noe, men har laget ovnsbakt kylling med pasta til. d er ikke så mye arbied, og både mann  og barn elsker d=) kjøpte bare en sånn pose me pulver som jeg måtte blande ut i vann og creme freche, også helle d over kyllingfilet, ovnen en halv time; FERDIG!!

å det hørtes digg ut
hva heter den posen ...den skal jeg vurdere til i morra..... du steker kyllingfilet først hell ???

Dette var en ovnsgratinert kylling, indisk tandori. men d fins mange smaker. Pleier å være der du finner sausen. Nei, kyllingfileen legger du bare oppi, heller sausen over og steker i 30 min. alt står veldig greit bakpå posen[:)] vi har hatt mange forskjellige smaker, for vi er utrolig glad i kylling. Så greit å variere litt smak på den[;)]

vi har grilla flintsteik i dag.. mmm lukta sommer.. gleder meg til det:) og det va steike godt[:D][:D]

Fått skikkelig dilla på wok jeg. Kjøper bare en pose Wok Classic, en sånn wok-mix med chopsuey og strimlet kjøtt eller kylling, elsker det!! :D Dattera mi på 4 liker det godt og, men mange unger som sikkert er litt sære når det blir så mye grønt :P Hehe

Blir bare en grandiosa her i dag faktisk, for jeg har vært uggen i hele dag, og MÅ spise noe nå... Dessuten MÅ jeg vaske[X(][X(][:'(] Så blir enkelt[:)]

Back
Topp