Tips til meg?

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Jeg er så vanvittig kvalm og har prøvd ALT.
Noen som prøvde akupunktur i forrige runde eller andre slike spesielle ting i forrige runde som har noe å anbefale?

Den punkt massasjen på håndleddet funket på meg, altså det armbåndet man kjøper på apoteket... Ellers fungerte saltstenger og ingefærøl. Ingefærøl fungerte best nå når jeg tenker tilbake, få butikker som hadde det, så sambo fløy rundt overalt å lette på krisedager [8D]

Jeg kasta opp i 7,5mnd med storesøster[:'(]
Eneste som hjalp var prostafen reisesjuketabletter[&:]Tok 1 når jeg la meg,og en om morningen når jeg lå i senga..ble "bare"kvalm og det gikk fra å kaste opp hele tiden til "kun" etpar ganger om dagen[8D]
Ellers vet jeg det hjelper med ingefær for noen..seabands,salt kjeks eller et knekkebrød mens en ligger i senga..og skal stå opp..
Håper kvalmen gir seg snart!! Det der er virkelig fæle greier[:(]

Her gikk Salte Björner ned på höykant. Eneste som funket for meg. Og når jeg var trött på dem etter et par uker gikk jeg over på annen salt lakris.

Det var det armbåndet som man kjøper på apoteket som funket best på meg, men var jo kvalm uansett, men tok bort det verste[&:]

Uff det er ikke noe godt å ha det sånn, håper du finner noe som virker[:)]

Uff stakkars deg. Jeg spiste nesten bare frukt de første månedene pære og appelsin. Men brukte også det armbåndet, og tok noen reisesyketabletter(de funka best) Men ville prøvd akupunktur. Det har hjulpet meg før(vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke prøvde det ifjor...)
Og kusina mi er gravid nå og hu har prøvd akupunktur og er kjempefornøyd [:D]  Håper formen blir bedre etterhvert [:)]

Prostafen reisesjuketabletter var det eneste som hjalp litt hos meg. Var utrolig dårlig med begge jentene mine, så var sengeliggende i 3 mnder. Ønsker deg god bedring og håper du finner noe som hjelper mot kvalmen. Helt forferdelig å være kvalm og dårlig!

ORIGINAL: Baby R

Her gikk Salte Björner ned på höykant. Eneste som funket for meg. Og når jeg var trött på dem etter et par uker gikk jeg over på annen salt lakris.

syns liksom salte lakrisfisk føltes greit en dag.. men da var jeg bedre enn nå , men ble vanvittig dårlig i magen[&:]

ORIGINAL: SollI

Jeg kasta opp i 7,5mnd med storesøster[:'(]
Eneste som hjalp var prostafen reisesjuketabletter[&:]Tok 1 når jeg la meg,og en om morningen når jeg lå i senga..ble "bare"kvalm og det gikk fra å kaste opp hele tiden til "kun" etpar ganger om dagen[8D]
Ellers vet jeg det hjelper med ingefær for noen..seabands,salt kjeks eller et knekkebrød mens en ligger i senga..og skal stå opp..
Håper kvalmen gir seg snart!! Det der er virkelig fæle greier[:(]

tar allerede postafen.
opptil 2 i døgnet. Har fått det på resept faktisk.
Men ligger nå bare her allikevel...[&o]

Afipran var det som funket på meg. Reseptbelagt, men det hjelper utrolig godt.
Det var det som funket etter alt annet var prøvd. [:D]

ORIGINAL: Linn og Sebastian

Afipran var det som funket på meg. Reseptbelagt, men det hjelper utrolig godt.
Det var det som funket etter alt annet var prøvd. [:D]

Brukte det litt i førsten sist, det er litt sterkere for baby i magen.. MEN.. jeg får vanvittige bivirkninger av det... og da er jeg like langt[&:]

Er ikke no drikke eller mat som funker her gitt[&:][:)]
Jeg får bare syte litt videre[8D]

Saft is virka her[8|]

Ellers ikke så mye tips. Sleit med kvalmen og oppkast selv, passa småen og kasta opp hver gang jeg bevegde meg[:-][8D]

Håper du føler deg bedre snart[:)]

Back
Topp