Tips til mat??

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Jeg blir såååå dårlig hver gang jeg spiser omtrent, og vil bare spy hele tiden. Spyr inni mellom, men har som regel ikke så mye å spy opp.

Det eneste jeg har lyst på og tenker på er chips! Hadde ikke casen vert at jeg ikke tåler å spise noe særlig stivelse, så hadde jeg levd på chips nå for en periode:hungover:

Så.. noen tips til salt mat(eller egentlig bare noe spiselig) som ikke inneholder for mye stivelse? Og ikke mel heller for den saks skyld¯\_(ツ)_/¯

Og helst noe som ikke er alt for ille å spy opp igjen(⊙_◎)

Jeg knasker i meg de der riskakene med chia og havsalt! Funker ganske bra. Tar en hver gang jeg kjenner at kvalmen kommer snikende, og da demper det litt. Har med en liten matboks på jobb med riskaker som jeg smugspiser. Har også gått til innkjøp av saltstenger, men ikke testa om det funker ennå.

Hva med popcorn? :p Slo meg plutselig, men ikke prøvd.

Tusen takk for svar! De maiskakene med (1%) chia og havsalt har jeg handlet og prøvd meg på noen dager nå.. like kvalm! Phu, hadde virkelig glemt hvor ille det er å gå rundt med noe som føles som evig omgangssyke:hungover:

Tusen takk for svar! De maiskakene med (1%) chia og havsalt har jeg handlet og prøvd meg på noen dager nå.. like kvalm! Phu, hadde virkelig glemt hvor ille det er å gå rundt med noe som føles som evig omgangssyke:hungover:
Her er det ingen fasit, men prøver det som funker når jeg er fyllesyk., for det er det det kjennes ut som!! mc’ern har funket, brødskive med sjokopålegg, salt potetgull, melk (sjokomelk). Men prøvde egg med bacon i dag, og det kom nesten opp igjen, så det kommer jeg til å unngå i en stund fremover..

men det har vel kanskje stivelse?

Back
Topp