Tips til mat!

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Noen er med kvalme som har tips til mat som kan dempe kvalmen? I dag har jeg ikke hatt noe matlyst og fått i meg litt kjeks. Men til middag kjøpte jeg fjordland skinkestek og jaggu spiste jeg ikke to pakker av den!:p var kvalm før jeg spiste og var søren meg dritt kvalm etterpå også ?:o pga jeg spiste for mye?:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Her går d nesten kun i frukt! Epler, ananas, appelsin og melon går ned på høykant ;)

Frelser til banan :) det er værst om morningen. Også hvis jeg spiser en ting, så vil jeg ikke spise det igjen!

I går ble det stekte pølsebiter og makaroni med ketchup. Ellers om dagen går det en del klementiner. Å det måååå være sure klementiner, om de er søte blir jeg dårlig.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg spiser masse epler om dagene.. Og har funnet min greie hvor jeg spiser varme fiskekaker med majones inni rundstykker, brekker meg av lukta, men syns det smaker godt... :P litt spesielt, men hurra for alt som funker ;)

Jeg syns skive med ost, yoghurt, frokostblanding og kald frukt hjelper :) men det er vel kanskje fordi det er det eneste jeg har lyst på. Døøøør av middag for tia. Best med kald mat som ikke lukter så mye :)

Back
Topp