tips til mat

#Mamma#

Forelsket i forumet
Hva gir dere å spise til de små. Føler jeg bare gir det samme. er litt tom for ideer. Hun spiser ikke grøt, er ikke noe særlig glad i banan.......

grøt og mme t frokost, sjeva me smørepålegg og youhur naturellt me havregryn og plåbærpure/sviskepure og av og t en banan/ noen druer eller en eplebåt, middag (hjemmelaga ) og grøt og mme t kvelds

Vanlig yoghurt, for det kan de spise fra de er 10 mnd :o) Her elsker lillegutt litagoyoghurt! Hva med å gi litt fruktpure ytterst på skjea når du gir grøt? :o)

Mi er heller ikke så gla i grøt lenger, men når jeg blander grøten med fruktmos spiser hu det :)  Ellers gir vi brødskiver med forskjellig pålegg( ost, kjøttpålegg, prim, leverpostei) yoghurt, er veldig gla i tomat og vannmelon.. Iblandt gir vi mariekjeks og en sjelden gang tom og jerry kjeks, noe hu elsker :)

Brødskive med smør og grov leverpostei. Poteter, grønnsaker, kjøttkaker/kjøttboller/kyllingboller/fiskekaker. Frukt. Fullkornskavring, fullkornskjeks fra Småfolk. Rosiner og annen tørket frukt.

Avocado og banan mosa sammen, lillegutt eeeeelsker det :) Yougurt med havregryn,
en halv porsjon grøt, en yougurt og litt mosa banan/pære/eple (hvilken som helst frukt egentlig) blada sammen.
Macaroni gryte, hvit ostesaus (bittelitt), olje, macaroni, skinke, brocoli.

Han spiser brødskiver med ALT pålegg, og all middag heldigvis.

mannen min kom hjem og hadde kjøpt noen beger og glass med havregryn, yoghurt og diverse forskjellig frukt og DET var visst innertier!

Back
Topp