Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har før laget meg is av bare frosne bær og det har hjulpet litt på kvalmen akkurat der og da. Nå er jeg så iskald at jeg orker ikke is. Noe varmt man kan spise som hjelper litt?
Det som funker best for meg er salt lakris, salt potetgull og kapteinkjeks med gulost Det aller beste trikset er å klare å balansere mellom sulten og mett, hvis magen ikke skriker etter mat eller er sprekkferdig mett blir jeg ikke kvalm... meeen det er lettere sagt enn gjort, er jo sulten hele tiden og fordøyelsen går i sneglefart....
Jeg får ikke i meg noen ting hele dagen hvis ikke første måltid er dritmat. Spiste nuggets, chips og cola etter alt annet har kommet opp hele dagen. Jeg sol skulle være så sunn klarer ikke å spise ei lita drue uten å bli dårlig.. :/
Kvalmen har roet seg og jeg er bare kvalm fra ca 14-15 tiden og til jeg legger meg. Salt mat har jeg alltid lyst på og er det som funker best. Har holdt meg unna usunt, men begynner å bli lei av det samme. Kanskje jeg må ty til salt potetgull?
Har du prøvd ingefær? Når kvalmen sto på som verst her, tok jeg ingefær tabletter fra apoteket. Nå blir jeg litt kvalm enkelte kvelder og tar da en kopp med ingefær te. Jeg føler det hjelper takler ikke mat, uansett hva det er når jeg er kvalm..
Jeg fant ut i dag at Pepsi max hjelper. Jeg hater brus men hatt den beste kvelden noensinne fra første slurk nesten. Kan jo være tilfeldig men skal absolutt prøve igjen i morgen.
Kokt vann med sitron funker for meg. Ellers går det mest i salte og sure/friske ting som popcorn og salte kjeks med kvitost...og frukt og grønnsaker som grapefrukt, appelsin, pære, agurk, tomater og gulrøtter.
For meg hjelper det å spise regelmessig, spiser god morgen yougurt, ostesmørbrød, cornflakes. Middag som ikke smaker for mye er også godt, fått dilla på fiskekaker og hvit saus spiser det jeg har lyst på og får tenke på kosthold når jeg blir i bedre form.