Tips til mammaklær

Markmusa

Gift med forumet
Har akkurat kommet over ei sie som heter motherhood.com og de har kjempefine mammaklær der til en BILLIG penge. Likte spesiellt kjolene og badetøyet! [:D]

Takk ![:D]

Skikkelig gøy at du skulle skrive det, er i Vancouver og var akkurat innom den butikken igår og gikk berserk! [:D] Fant masse fine topper, og to utrolig deilige bukser, strikken er sykt bra på de :) Størrelsene var veldig like som i Norge så da er det jo også veldig greit å kunne bestille over nettet :)

ORIGINAL: *snuppa86*

Skikkelig gøy at du skulle skrive det, er i Vancouver og var akkurat innom den butikken igår og gikk berserk! [:D] Fant masse fine topper, og to utrolig deilige bukser, strikken er sykt bra på de :) Størrelsene var veldig like som i Norge så da er det jo også veldig greit å kunne bestille over nettet :)

ÅÅÅÅ det passet perfekt!! [:D] Jeg har ikke bestillt meg ennå da jeg var usikker på str. Men da bestiller jeg idag [;)] Har funnet 17.maikjole tilogmed!

gjett om jeg skal titte etter klær der da. 17 mai, uff det har jeg ikke tenkt på ennå.. Her er det ofte kaldt på 17 mai..

Dytter litt så flere får se [;)]

Back
Topp