Tips til mammabukser?

nugget2017

Glad i forumet
Noen som har noen mammabukser å anbefale? De vanlige buksene begynner å bli for små. Har kjøpt en mammajeans fra HM, og den er forsåvidt behagelig å ha på og sitte i, men sklir kjempelangt ned bare jeg går noen meter[emoji18] alle tips mottas med takk!

Noen som har noen mammabukser å anbefale? De vanlige buksene begynner å bli for små. Har kjøpt en mammajeans fra HM, og den er forsåvidt behagelig å ha på og sitte i, men sklir kjempelangt ned bare jeg går noen meter[emoji18] alle tips mottas med takk!

Har ingen tips på bukser, jeg sliter med det samme.
Men noe som hjelper veldig med å holde buksene på plass er å smøre magen med bodybutter før du tar på deg buksa :)
Gjør det hver gang jeg ikke skal ha en stram singlet under genser/topp. Fungerer veldig bra :)

Har ingen tips på bukser, jeg sliter med det samme.
Men noe som hjelper veldig med å holde buksene på plass er å smøre magen med bodybutter før du tar på deg buksa :)
Gjør det hver gang jeg ikke skal ha en stram singlet under genser/topp. Fungerer veldig bra :)

Takk for tips! Er kjempefrustrerende når baklommene havner langt ned og man må dra opp hele genseren for å få buksa på plass igjen[emoji28][emoji13]

Jeg liker den ene jeg kjøpte på HM veldig godt.
Kjøpte to stk, den ene med litt "slang" nede på leggene sklir litt, mens den som er slim fit sitter som ett skudd.
Men ellers har jeg fått anbefalt å kjøpe mammabukse på svangerskapet.no (butikk på Majorstua). Er visst veldig dyrt, men veldig bra. Jeg har ingen erfaring med de selv.

Har du prøvd flere fra H&M? Jeg har 4 og 2 av de sklir men de 2 andre sitter som et skudd. Jeg har ikke prøvd noen andre da, men er veldig glad i de.

Jeg syns det er kjipt at vanlige butikker ikke har mammaklær i store størrelser. De har vanlige plus size-klær, men de har helt feil snitt for en voksende gravidmage.

Har 4 stk fra Hm, fornøyd med 2 av de. De andre to siger voldsomt. Synes det er veldig få butikker som selger mammaklær... er det bare HM av disse vanlige butikkene?

Har 4 stk fra Hm, fornøyd med 2 av de. De andre to siger voldsomt. Synes det er veldig få butikker som selger mammaklær... er det bare HM av disse vanlige butikkene?

Enig med deg.
Jeg har bare funnet på HM av de vanlige butikkene. Og ikke alle HM som har heller...

Enig, det er kjempedårlig utvalg. Zalando har endel men jeg må prøve før jeg kjøper og da blir det så styrete.

Er mest å finne på nett ja. Lindex har faktisk noe, men bare funnet i én fysisk butikk da, er litt på nett.
Ellers er det mye å finne på f.eks asos.com, mye som ikke koster all verden.

Skal prøve litt flere fra HM :) begynte med en for å se an[emoji12] kjører også forbi svangerskapet på vei til jobb, så kanskje jeg må innom der[emoji848]

Skal prøve litt flere fra HM :) begynte med en for å se an[emoji12] kjører også forbi svangerskapet på vei til jobb, så kanskje jeg må innom der[emoji848]

Ja gjør det [emoji5] Stor forskjell på de buksene altså. Var mange jeg ikke likte, men som sagt en som sitter som støpt [emoji6][emoji1360]
Jeg liker i utgangspunktet ikke slim-fit, men den er skikkelig digg altså. Nesten bedre enn vanlig joggebukse for den strammer ikke men holder seg oppe likevel [emoji1]

Jeg har bare fra HM. De buksene med knapp syns jeg er grusomme for de er så trange når jeg sitter, men de uten knapp er jeg veldig fornøyd med [emoji5] Brukte bare HM sine forrige graviditet og merker forskjell på de gamle og de nye. De nye er mye mer stretch i, og derfor lettere å bevege seg i pluss at de da sitter bedre på [emoji4][emoji106]

Back
Topp