Tips til mammablogg?

Snoopy!

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Leser dere noen mammablogger dere anbefaler? :) Finner jo en del blogger, men føler veldig mange er med fokus på interiør og mote, mer enn barna.
 
Leser dere noen mammablogger dere anbefaler? :) Finner jo en del blogger, men føler veldig mange er med fokus på interiør og mote, mer enn barna.
Henger meg på, vil heller lese om dagligdagse ting innenfor familielivet enn alt annet. Gjerne litt realistisk :p
 
Henger meg også på, hadde vært gøy med noen litt oppegående mammabloggere som enten venter barn nå eller nettopp har fått :) Så kan man jo bli litt inspirert :D
 
Jeg leser tilmormor.blogg.no, synes det er en veldig ekte blogg der hun skriver om graviditet, fødsel og den første tiden med baby :) Hun har en jente på to måneder og alt har ikke bare vært enkelt med setefødsel, amming og sykdom :)
 
Jeg leser bloggene speiltvillingene.blogg.no og mariannebeate.com som gikk barn i fjor :) men sliter med å finne fler mammablogger som er bra.
 
Jeg leser også speiltvillingene. Og frumaela.no, men der er det en god blanding av hva hun skriver om :)
 
Jeg synes http://keowyn.blogg.no/ har så fin blogg, men dattera hennes begynner jo å bli ganske stor nå, og dessverre oppdaterer hun veldig sjeldent. Men om man blar seg tilbake er det mye fint der, fine bilder også! :)
 
Jeg følger med på ei venninne. Familieprat.no/wordpress/baresanna nettop blitt mor.

Venter på årets Julegave<3
 
Jeg har akkurat begynt og skrive blogg. Bloggen handler om at jeg har leser alt for mye på nettet om personer som ikke aksepterer at to av samme kjønn får barn sammen. Jeg og samboeren min som er ei jente fikk en liten gutt for 11 mnd siden. Me denne bloggen vil vi vise alle at det fungerer veldig bra med to mammaer. Vi tar dere med inn i hverdagene våre og viser hva vi gjør, tips til enkelte ting og lignende. Kjekt hvis dere vil inn og ta enn titt! Hvis dere liker det dere ser, så del gjerne videre. - morogmamma.blogg.no
 
Jeg leser for tiden morratryne.blogg.no to mødre som skriver, komikerfrue, casakaos og speiltvillingene og noen ganger mammaen til michell
 
Back
Topp