Tips til lunsj

Hean

Blir kjent med forumet
I ren desperasjon lurer jeg på om noen har tips til enkle varmretter som passer til lunsj og ev mellommåltider. Sliter forferdelig med manglende matlyst for tiden og får ikke i meg nok mat. :-( *fortvilet

Sliter med det samme.. Toast kanskje? Jeg så sånn nudlepakke på butikken her om dagen, og vurderte å kjøpe, siden jeg har så lite motivasjon og lyst på mat. Har ikke spist siden førsteåret på videregående, og er jo ikke noe ordentlig næring i det, så jeg droppet det da.. :) ellers har jeg kjøpt inn knekkebrød og litt godt pålegg. Det finnes en type trekantede godt stekte knekkebrød, som er utrolig gode. Mye mer fristende enn ei kjip brødskive. Skjær opp tomat, agurk eller paprika, for å sprite opp maten litt. Og ha mye frukt i huset, det syntes jeg er gull. Ellers har jeg yoghurt i kjøleskapet, og nøtter i skapet. Masse energi og perfekt å ta en neve i ny og ne. Ellers har jeg ikke så mange tips, og vil gjerne høre hva andre foreslår :)

Vet at mange sverger til feks rett i koppen potetmos, men sånn veldig sunt er det jo ikke!

Tror bare man må spise noe man har lyst på mens kvalmen står på.... Her går det i pizza, egg og bacon og ristet brød med hvitløkspaté om dagen.... Hadde dilla på nudler et par uker, og hamstra inn fra en Asia-butikk, men så fikk jeg det skikkelig i vrangstrupen.... Hjemmelagede supper fungerer også for meg, med ristet brød til...

Jeg vet ikke med dere, men jeg føler meg rett og slett fyllesjuk om dagen, og det er jo en smule urettferdig når man ikke har rørt alkohol på leeeenge.... Så mat som hjelper mot fyllesjuke satser jeg på....

Potetmos :p

Back
Topp