Tips til liten og nett vogn

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Vesla er bare 5 uker og jeg ønsker meg allerede ny vogn! Vogna er også brukt til storesøster så den er godt brukt..
Har en simovogn, og den er veldig god å trille. Men den er stor og tung, tar opp hele bagasjerommet i bilen og er tung å løfte inn og ut av bilen. Ønsker meg en liten og nett vogn, som er lett å kjøre. Blir å bruke på senteret ol. Til lange trilleturer kan vi bruke simovognen. Bagdelen må være litt romslig.. Noen som har tips til vogn?

Babyjogger mini gt? Jeg har bare brukt sportsdelen, men er veldig fornøyd med den!

Hvis det er til senterbruk er babyjogger veldig grei, nå som er så liten kan du kjøpe adapter å bare feste bilsete på den så slipper bebisen å våkne hver gang man skal inn og ut i bil, hvis hun sovner i bilen da :) og når bebisen blir større bare sette ho i vognen, også tar de veldig liten plass i bilen :)

Her er det mye å velge på! Hva slags type vogn ønsker du, en paraply-trille eller en mer ordentlig vogn? Og hvilken prisklasse?
Jeg har forelsket meg helt i emmaljunga viking, var å så den i butikken og den er så liten og nett! Samtidig er det en ordentlig bag. Men den koster litt så klart da.
Andre små triller med bag er babyzen yoyo +0 eller bugaboo bee+.

Tfk joggster twist er fin. LEtt å trille, blir liten sammenlagt og har romslig bag =)

Anbefaler ei vogn hvor minsten kan ligge rett i , dvs uten bilstol/adapter ... er ikke anbefalt att så små barn skal ligge i bilstolen fleng av gangen

Bugaboo cameleon

Back
Topp