mamma&gravid
Andre møte med forumet
Jeg har ekstremt ømmebryster, gjør vondt når jeg skifter sove stilling i senga og når jeg røyser meg opp av sengen. Bare en liten touch av berørelse gjør vondt. Hvor lenge skal det her vare [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ekstremt ømmebryster, gjør vondt når jeg skifter sove stilling i senga og når jeg røyser meg opp av sengen. Bare en liten touch av berørelse gjør vondt. Hvor lenge skal det her vare [emoji28]
Tanken har kryssa mæ men tenkte at d gjor d bare være da den skvise jo litt så itj tørt å prøvd det engang. Meeen da ska æ prøve detJeg sover med sportsbh[emoji1303] det hjelper litt[emoji5]
Tanken har kryssa mæ men tenkte at d gjor d bare være da den skvise jo litt så itj tørt å prøvd det engang. Meeen da ska æ prøve dettusentakk
![]()
Syns det rett å slett er helt j****g . Dyna ligg godt pakket rundt. Prøve å holde dem mer stabil når en røyse seg også men det er så lite som hjelpe. Gleder meg til det går litt over.Ingen store tips her, men har det helt likt. Fant ut at hvis jeg pakker dyna rundt puppene når jeg skal snu meg fra rygg til side, så gjør det mye mindre vondt. De "detter" ikke så langt i friluft om du skjønner![]()
Jeg har kjøpt noen nye bh'er på kappahl, har vurdert å sove med dem. De er myke, uten spiler, men ikke så harde som sportsbh.Syns det rett å slett er helt j****g . Dyna ligg godt pakket rundt. Prøve å holde dem mer stabil når en røyse seg også men det er så lite som hjelpe. Gleder meg til det går litt over.
Har du navn på di?Jeg har kjøpt noen nye bh'er på kappahl, har vurdert å sove med dem. De er myke, uten spiler, men ikke så harde som sportsbh.
Nei, men de koster 200kr og kommer i bokstavstørrelser. Jeg er egentlig small, men medium funker nåHar du navn på di?mulig jeg må en tur på kappahl da [emoji28] dem andre begynne å bli litt trang så e vell på tide med nye