Tips til lavkarbo måltider

Novemberskatten

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Ja som overskriften sier, er det noen som har tips til enkle oppskrifter i forhold til lavkarbo?
Jeg må seriøst prøve å gå litt ned i vekt før jeg kommer så langt i dette svangerskapet og helst da 20 kg men jeg ser ikke for meg at det er mulig. Går turer og er aktiv men trener ikke på treningssenter da jeg har hatt en tendens til å melde meg inn, trene i begynnelsen også dabber det av etterhvert :-/ Formen tilsier ikke at jeg kommer til å greie det heller :-(

Har også mange kilo ekstra som jeg skulle vært foruten når jeg er i dette svangerskapet. Men har hørt at du skal ikke aktivt gå inn for slanking når du er gravid.
Jeg har heller tenkt til å være mer aktiv med å gå turer og sånt. Spise litt mer riktig og kutte ut mest mulig godis. Men litt må man jo ha ☺
håper på at det tærer litt på fettet som jeg har fra før av og ikke legge på meg mye i løpet av svangerskapet

Jeg ville snakka med min lege først om du planlegger å gå såpass mye ned, iallefall med lavkarbo. Når du trener eller går ned i vekt bryter du igrunnen ned kroppen og den skiller ut avfallsstoffer som ikke akkuratt sender gode signaler til kroppen din at det er en god tid å få en baby på. Nå er ikke jeg lege men vil tro du kommer langt med grønn og sunn kost og masse mosjon, type gåturer :-)

Jeg gikk lavkarbo før, og gikk mye ned i vekt, men kjente jo at det tærte på kroppen. Lykke til

Joda det tærer nok sikkert på kroppen men jeg har flere venninner som har gått på lavkarbo og passet på sukkeret i svangerskapet pga svangerskaps diabetes og stor baby! Jeg vet at jeg må ta glukose testen, derfor jeg vil være litt føre var istedet for :-)

Lavkarbo er jo mye det samme som man spiser til vanlig bare at man kutter ut litt og sånn :-) Hvertfall det jeg har lest meg frem til. Venter til etter uke 12 med å begynbe

Back
Topp