Tips til lørdagsgodt?

Inemor

Juni-spire i magen <3
Sommerfuglene <3
Helt siden jeg ble gravid, har jeg ikke taklet synet av godteri... Har prøvd med sjokolade, lakris, vingummi, forskjellig snacks, men jeg blir bare kvalm og uvel :( Er det noen som har noen tips til annet "snop" jeg kan kose meg med på en lørdagskveld? Jeg må liksom ha noe, det er noe med stemningen :D

Klarer du frukt? Det spiser jeg mye av. Elsker fersk ananas, melon, druer osv. :D

Elsker frukt! :) Spiser mye klementiner, epler, bananer og appelsiner :) Ananas, melon og druer har jeg ikke spist enda i svangerskapet, det må jeg kjøpe inn til helgen! Takk for tips! :)

*Nå fikk jeg vanvittig lyst på honningmelon* namnam...

Redigert... Djisess, jeg skrev melom TO ganger... :P

frukt. nøtter..

jeg er sånn som deg jeg også.. før var jeg godtemoms. nå klarer jeg ikke tanken..
men jeg skal kjøpe meg is i dag. se om det er noe jeg kan kose meg med. begynner å få mandarin litt oppi halsen..

frukt. nøtter..

jeg er sånn som deg jeg også.. før var jeg godtemoms. nå klarer jeg ikke tanken..
men jeg skal kjøpe meg is i dag. se om det er noe jeg kan kose meg med. begynner å få mandarin litt oppi halsen..

Jeg spiste 4 klementiner for en times tid siden... De kom opp igjen for å si det sånn :D Haha, så jeg ser den :) Men nå er jeg like fin igjen, så det er helt greit :D Har problemer når jeg spiser for mye av det samme, på kort tid tror jeg :P

Nøtter hørtes også veldig fristende ut... Er ikke en nøtte-elsker fra før, men det skal jeg prøve i helgen :) Takk for tips :D

Frukt og nøtter er kos, men her i familien bruker vi å skjære strimler av gulrøtter, agurk, stangselleri, paprika, og legger ved forskjellig små tomater og annen grønnsaker, tørket banan, aprikos, m.m
Vi bruker også kesam med dipppulver, og kanskje en skål med nachos...Sundt og godt :)

Frukt og nøtter er kos, men her i familien bruker vi å skjære strimler av gulrøtter, agurk, stangselleri, paprika, og legger ved forskjellig små tomater og annen grønnsaker, tørket banan, aprikos, m.m
Vi bruker også kesam med dipppulver, og kanskje en skål med nachos...Sundt og godt :)
Dette synes jeg også er kjempegodt! :) Bortsett fra at jeg bruker yoghurt som dipp, og så lurer jeg med ostestrimler (en mer usunn versjon). Det har jeg ikke tenkt på nå engang, takk for tips :D

Man kan jo også ta en standard Ritz-kjeks med forskjellige oster og ha druer og pære ved siden av...mega godt ;)

Jeg er i en litt kjedelig situasjon når det kommer til frukt. Er allergisk mot eple, pære og gulrot, bl.a... Har blitt en del klementiner og appelsiner i det siste, men begynner å bli lei. Har sååå lyst å sette tenna i et eple! (Helst eplebiter med sukker og kanel)!!!

Her også mumses frukt! Honningmelon, mango, ananas.....og appelsinene nå begynner å bli gode :)
Jeg klarer ikke sjokolade og lakris, - noe jeg er veldig glad i til vanlig! Men surt smågodt kan jeg spise :)

Back
Topp