Tips til kvalmen :)

Lykkerus

Lykke <3
Sleit skikkelig med kvalme fra uke 3 med guttene, å da prøvde eg først dissa press akupunktur armebanda du får kjøpt på apoteket. Dei funka litt ei stund, men så tok kvalmen overtaket igjenn..

Så prøvde eg rosen rot? Trur d var d det hette? Funka ikkje på meg.

Men så ba jordmora mi meg prøve postafen reisesyk tab.1 kvar mårning og etter behov 1 om kveld :) å det fuka!!! (Begynte med 1/2 første uka. Siden man blir litt trøtt av dei)

Håper dette hjelper dåkke :) er fælt å vere kvalm/ spy 24/7

Er forresten blitt kvalm eg og no :( føler eg har spy syka uten å spy :,( så mandag skal eg på apoteket ASAP!!

Har du prøvd ingefær??
Det er bevist at det funker, ja ikke på alle da, men de fleste :)
Jeg trodde ikke det var bra å ta postafen mens man er gravid... Må google ;)
Men bra du er kvitt kvalmen!!! Min ble mye bedre da jeg begynte med ingefær :)

Ja, ingefer var d :p ikkje rosenrot :p Ja, funka ikkje på meg :/

Rekner med at jm å legen veit ka dei driver med :) mange eg kjenner som har blitt anbefalt d :)

Da må eg prøve bananer og :) merker eg blir ekstra kvalm når eg er små sulten.. så håper d hjelper meg og :)

Jeg har god hjelp av å drikke ingefærøl i ny og ne, Har hørt skryt av akupress-armbåndene, men de funket ikke på meg. Virker som man bare må prøve seg frem :/

Takk for rådet! Det skal jeg virkelig prøve. Sliter veldig med kvalme, og de tab. har jeg her hjemme. :) Krysser alt av fingre for at det skal virke. :)

Jeg fikk Afipran av legen...det skal være helt trygt så tidlig i svangerskapet. Også har det hjulpet meg veldig! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten :)

Ingefærøl hjelper til meg. Vil helst unngå å tabletter.

Jeg kjøpte postafen til å ha i krisetilfeller, siden jeg har hørt at det er det mange blir anbefalt å prøve... Har ikke hatt behov for å ta noen ennå heldigvis :)

Back
Topp