Tips til kupp denne balckfriday uken?

Mhla96

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Aprilspirene 2023
Noen som har sett eller vet om noen gode tips denne uken til utstyr ? Eller vil dele her når dere kommer over noen?:Heartred Førstegangsgravid så trenger alt:cat:

Passa på når de var sånn single Friday salg eller hva de no hette...? Nå i starten av november.. kjøpt stellemadrass, babycall og en vippestol på Jollyroom. Fikk alt for bare 560kr etter frakten vært lagt til. :)

Men kan no va lurt å sjå på sånne babysider kanskje?

Last edited:
Passa på når de var sånn single Friday salg eller hva de no hette...? Nå i starten av november.. kjøpt stellemadrass, babycall og en vippestol på Jollyroom. Fikk alt for bare 560kr. :)

Men kan no va lurt å sjå på sånne babysider kanskje?

Shit så billig da!

Gjerne si ifra om noen finner tilbud på bbhugme gravid og ammepute. Ønsker meg sårt en slik nå :D

Barnas Hus har en masse tilbud nå. Vi skal kjøpe lammeskinn med hull til seler, vognpose, bilstolpose og babyseng (bedside crib) på tilbud. Vi skulle egentlig vente litt med å kjøpe utstyr, syntes det var litt for tidlig. Men når det er så gode tilbud må jeg bare slå til :D Vi har god plass på loftet for oppbevaring, så det går fint.

Sjekk ut nettsiden til barnas hus for tilbud. Babycall, vogner, bilstol, brystpumpe og bæresele er også på tilbud der.

Barnas Hus har en masse tilbud nå. Vi skal kjøpe lammeskinn med hull til seler, vognpose, bilstolpose og babyseng (bedside crib) på tilbud. Vi skulle egentlig vente litt med å kjøpe utstyr, syntes det var litt for tidlig. Men når det er så gode tilbud må jeg bare slå til :D Vi har god plass på loftet for oppbevaring, så det går fint.

Sjekk ut nettsiden til barnas hus for tilbud. Babycall, vogner, bilstol, brystpumpe og bæresele er også på tilbud der.

Å så smart! Ja vi og syntes det er litt tidlig, men lønner jo seg med gode tilbud, og er veldig greit at ikke alle utgifter kommer på samme tid.

Men trenger man vognpose og bilstolpose når vi får juni barn? Altså trenger det nok til August-sept, men før det? Lest så mye forskjellig, hehe søker råd siden jeg er førstegangs. Også vil jeg liksom ikke gå helt amok å kjøpe alt, dersom det ikke er nødvendig.

Å så smart! Ja vi og syntes det er litt tidlig, men lønner jo seg med gode tilbud, og er veldig greit at ikke alle utgifter kommer på samme tid.

Men trenger man vognpose og bilstolpose når vi får juni barn? Altså trenger det nok til August-sept, men før det? Lest så mye forskjellig, hehe søker råd siden jeg er førstegangs. Også vil jeg liksom ikke gå helt amok å kjøpe alt, dersom det ikke er nødvendig.
Trenger det mest sannsynlig ikke. Begynner å bli varmt i juni. Men jeg kjøper det likevel. Jeg har to barn fra før, og med barn nr.2 hadde jeg termin 4.juni, hun kom 9.mai. Da var jeg glad jeg hadde både vognpose og bilstolpose liggende. For det var kaldt ute, og det ble brukt i 1 mnds tid til det ble varmt ute :)

Tror jeg ville hatt en vognpose (gjerne en du kan ta ut foret på for sommeren) siden vi ikke vet hvordan sommervær vi får. Noen somre er varme med 30++ grader, mens andre somre såvidt bikker 20 grader enkelte dager :-) Babyen er jo utrolig liten og sårbar, så vil nok pakke litt inn med mindre det er veldig varmt :-)

Jeg har easygrow lite, og er veldig fornøyd med den til jenta mi. Men kommer ikke til å bruke den til babyen denne sommeren, synes det er greiere med dyne når de er så små. Lettere å regulere varme også. Men, jeg kommer til å bruke den neste år, da er ikke dyne aktuelt lenger. :) vinterpose må en ha etterhvert, generelt synes jeg poser er det eneste som funker i sportsdel, for da er det lettere for ungen å sparke av seg andre ting. Bilstolpose til sommerbarn kommer jeg ikke til å kjøpe, synes teppe funker fint, og er lettere å regulere. Har Bilstolpose til vintersbruk, siden jeg fikk høstbaby sist, det var veldig greit da, men vet ikke om den blir brukt denne gangen siden sommerungen blir større til høst/vinter. Ville i såfall bare kjøpt den brukt om du trenger.

Min datter er aprilbarn. Hadde ikke bilstolpose til henne. Bare et godt varmt teppe oppå beltet når det var litt kjølig. Vognpose må du ha på et eller annet tidspunkt, så hvis du får den du ønsker på tilbud, ville jeg slått til

Uansett anbefaler jeg å bruke prisjakt eller lignende på de produktene en vet en skal ha. Jeg visste f.eks at jeg ville ha en spesifikk neonate babycall sist, så hadde den inne på varsling når den kom under en viss pris. Se gjerne på prisstatistikk for å se hva som er en god pris (setter den som oftest rett over det laveste den har vært).

Bilstolpose er det ikke sikkert du trenger. Eller kommer Ann på hvor tidlig du vil bytte til bilstol nr 2. Vognpose vil jeg anbefale til vinterstid eller når sportsdelene tas i bruk. I bagvogna har jeg brukt dyne så lenge det har vært over 5-10 grader. Bare justert med et ullpledd :) men det er jo ikke noe du trenger til babyen blir født så du kan helt fint slappe av og utsette kjøp. Kommer ofte salg i januar som er like gode som nå, og vinterposer selges ofte billig på slutten av sesongen.

Back
Topp