Tips til kosebukse/Nattbukse?

Mams1987

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Oktoberbarna 2021♡
Blir jo en del amming og bleieskift, og på vinteren blir det kaldt. Tidligere har jeg alltid måtte brukt t-skjorte så det ikke har blitt kaldt på skuldrene. Men ønsker nå også en kosebukse/Nattbukse. Tips??:)
 
Vel, den elastiske cubusbuksa ER jo en vinner av kosebukser. Den er utrolig kjedelig, men.. svart/grå behagelig bukse, som funker godt rett etter fødsel, og ellers også. :)
 
Signerer fødebuksen til Cubus! Genial både når man er gravid, går med svære bleier etter fødsel, som pysj og når som helst ellers egentlig :)
 
Har den fra Cubus fra før faktisk. Kjøpte meg i tillegg en Nattbukse der ifra:):)
 
Takk for tips! Fikk kjøpt meg denne i dag, kjempegod å ha på. Så var den på tilbud i tillegg :D
 
Bestilte Cubusbuksa! Hallejula! Glad jeg bestilte to, super digg!

De er skikkelig gode.
Jeg har en fra før av..skulle sjekke innom Cubus om de hadde, men var tomt på min butikk :/
 
Bestilte de på nett for 2 dager siden og kom på morran i dag. Ser ut til at de kun selges online.

Den sorte selges i butikk, de blå/røde selges kun online..
Tar nok dessverre lengre tid med posten hit - ingenting kommer på mindre enn 4 dager ;p
 
Den sorte selges i butikk, de blå/røde selges kun online..
Tar nok dessverre lengre tid med posten hit - ingenting kommer på mindre enn 4 dager ;p
Aha, skjønner. Trur jeg hadde flaks, tar gjerne ett halvt århundre ofte uansett har jeg på følelsen av.
 
Aha, skjønner. Trur jeg hadde flaks, tar gjerne ett halvt århundre ofte uansett har jeg på følelsen av.

Sikkert! Føler ikke posten er særlig rask for tiden, så.
 
*
 
Back
Topp