Tips til klær

fgme85

Glad i forumet
Julibarna2014
har dere tips til fine klær/antrekk til halvchubby kropp som ønsker å se litt freshere ut??

Har lagt på meg en del, men selfølgelig ingen gravidmage å vise frem enda - derfor ønsker jeg heller å skjule enn å fremheve..

Har funnet meg ullstrømpebukser i en str større enn jeg vanligvis bruker, og enkle joggebukser derfra også.

Her går det mye i joggebukser for tiden ..
Har en vandlig bukse jeg kan bruke no...

Jeg kommer til å sy, har mønster på en kjole som vider seg ut fra like under brystene og som er flatterende både med og uten mage(har sett andre gravide med den), selv om den egentlig ikke er noen gravidkjole :happy: om jeg får til en amme-hack i tillegg så vil den vare leeenge :cool:

Jeg anbefaler gravid strømebuksene fra HM, og tunica og kjoler :)
Jeg bodde i det hele graviditeten :)

Tydelig hva jeg har søkt på siste tida for dukka opp reklame for mammatøy fra zalando på Facebook [emoji28] kanskje de har noe fint?? Ikke fått sjekka enda [emoji5]

Tilbud på Coop for ullbukser fra Janus 399,- er gode og løse i livet og stramme nedover :love7

har dere tips til fine klær/antrekk til halvchubby kropp som ønsker å se litt freshere ut??

Har lagt på meg en del, men selfølgelig ingen gravidmage å vise frem enda - derfor ønsker jeg heller å skjule enn å fremheve..

Eg går en del i svarte basickjoler og svarte strømpebukser.. ellers så bruker eg noen bukser fra vero moda som ser ut som dressbukser, som man drar litt opp. Behagelige og fine bukser:)

Tror jeg rett og slett kommer til å gå for noen løse strømpebukser, kjoler og tunikaer.
Var innom mammaavdelingen på H&M og der sto det "slim" på omtrent alt, og str var så små...

Ikke turt gå i den avdelingen enda [emoji85] livredd noen skal se meg [emoji28][emoji28] ikke fortalt det til noen enda [emoji5]

Ikke turt gå i den avdelingen enda [emoji85] livredd noen skal se meg [emoji28][emoji28] ikke fortalt det til noen enda [emoji5]
Vi har kun fortalt det til min familie som er i Oslo liksom. Men vi måtte innom se om det var noe jeg kunne finne, men alt var i små størrelser, og jeg er litt stor fra før av, selv om jeg har gått ned 14 kg i det siste. Så blir nok strømpebukser og tunikaer, kjoler, etc.
Well, mom wanted me to dress like a girl... :P

Kjøpte selv en del genserkjoler fra zalando denne uken ;) De er komfortable, fine og funker fint nå som vinteren også nærmer seg. De har mange andre kjoler og tunikaer også. Ta en titt :)

Back
Topp