Tips til klær?

Lykke_lille93

Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Foreløpig trengs jo ikke gravidklær. Men har allerede merket at buksene på jobb, hvor jeg vanligvis trenger belte, er alt for trange - oppblåst!! :-) Men, det store problemet er vel bh'en; de er så vonde å ha på! Puppene er så ømme :-) Noen som har tips til gode klær nå når ting vokser og er ømme? :-)

Jeg har funnet ut at mine sports-bh'er støtter bedre enn vanlige bh'en nå. :) Ikke er de så ømme heller med de på. :)

Foreløpig trengs jo ikke gravidklær. Men har allerede merket at buksene på jobb, hvor jeg vanligvis trenger belte, er alt for trange - oppblåst!! :) Men, det store problemet er vel bh'en; de er så vonde å ha på! Puppene er så ømme :) Noen som har tips til gode klær nå når ting vokser og er ømme? :)
Kjøpte gravidbukser på hm i går, orker ikke at buksene strammer over magen. Ømme pupper har jeg ikke noe problem med, så har dessverre ingen tips.

Har kjøpt meg Mange løse bukser i lett å luftig stoff med strikk i livet, klarer ikke dongeri lengre, å ikkje fordi eg er komt så langt, Men er forferdelig oppblåst!! Er 4+2 i dag

Jeg har problemer med at puppene har vokst ut av bh'en. Har ikke akkurat små pupper fra før heller, så dette kan bli morsomt.

Sports-bh <3
Almtid brukt det på jobb, så når jeg faktisk hadde på vanlig bh i dag merket jeg at den var litt trang :p

Sports-bh er blitt en stor hit her i hus også! :-)

Bruker ikke gravidklær ennå.. men har kjøpt en del finere vide bukser som visst er "in" nå.. har litt forskjellig på bikbok og lindex iallefall :)
fef7656a01a5e7a89865ac2b48e19b12

Bruker ikke gravidklær ennå.. men har kjøpt en del finere vide bukser som visst er "in" nå.. har litt forskjellig på bikbok og lindex iallefall :)
fef7656a01a5e7a89865ac2b48e19b12

Den så jo kjempe god ut! :-) Sliter når noe strammer over magen :-)

Back
Topp