Tips til kalendergaver til mann

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Mangler noen ting til adventskalenderen til den voksne mannen i huset.

Det jeg har så langt er:
Fuelbox
Deodorant
Sokker
Alkohol (tips til små flasker?)
Godteri
Barberblader
Sexleketøy (tips til hva?)
Flaxlodd
Gavekort massasje
Refleks
Slips
Tannbørste
Feromonparfyme
Hårvoks
Kinobilletter
Julekaffe
Ansiktskrem

Tips til mer?

Følger denne! :)

I tillegg til en del av tingene på din liste har jeg:

Julepynt

Iq-test/-leke fra tgr

Pepperkakeformer

Jeg har en iq-ting, en greie til å feste nøkler på og en multi-usb-kontakt som jeg ikke vet helt om jeg skal gi ham. Så har jeg noen sorte sokker, tenkt å gi ham på dager hvor hele, rene, svarte sokker som er et par, er ønskelig at han har. For det er liksom stadig mangelvare når det trengs. Så blir det trolig sjokolade...

Eller så blir det ikke kalender, også inngår disse få tingene jeg har i julegaven, bortsett fra sokkene som da bare blir "det har jeg ordent"-greier

Mangler noen ting til adventskalenderen til den voksne mannen i huset.

Det jeg har så langt er:
Fuelbox
Deodorant
Sokker
Alkohol (tips til små flasker?) Cognac?
Godteri
Barberblader
Sexleketøy (tips til hva?) penisring?
Flaxlodd
Gavekort massasje
Refleks
Slips
Tannbørste
Feromonparfyme
Hårvoks
Kinobilletter
Julekaffe
Ansiktskrem

Tips til mer?
Boksere, gavekort på filmkveld hjemme + en popcornpose, lue, hansker, massasjeolje (småflasker) en til fotmassasje, nakke, rygg, etc.

Har også svart på dine spm ovenfor :)

Boksere, gavekort på filmkveld hjemme + en popcornpose, lue, hansker, massasjeolje (småflasker) en til fotmassasje, nakke, rygg, etc.

Har også svart på dine spm ovenfor :)

Takk for tips.
Skal legge med en pakke popcorn sammen med kinogavekortene, så blir ikke pakken bare "papir" [emoji1360]

Alkohol: sjekk bak kassa på polet, de har alt fra jäger til tequila.

Sexleketøy: penisring med vibrator, spiselige kremer, parleker, sjekk nett eller butikk

Ellers: juleboxer (du får dem like interessante som genserne), takeout (gjerne en dag dere har en million gjøremål) til kvelds, sånn «evighetslighter» man bruker på tur, som tåler å bade i havet, biff og blowjob, en dag uten gjøremål for han?

Back
Topp