Tips til julegave til svigerforeldre som har alt?

Glapia18

Betatt av forumet
Syntes den er vrien. De har alt og er økonomisk sterk så de kjøper alt de vil ha hele tiden. I tillegg gir de sinnsyke gaver til meg og oss hele tiden.

Har lyst å ordne noe som er ordentlig fint....
Og som ikke kan måles i penger ? Om dere skjønner....

Kjøp eller lag ei skjærefjøl, kjøp spekepølser og lag brente mandler i en cellofanpose. Pakk alt i en trekasse. Legg i ei god flaske vin :)
Kjempefin gave!

En kurv med lokal mat og en god vinflaske? Oster, geleer, marmelade, flatbrød/kjeks, spekemat?

Veldig gode mat ideer. Har tenkt det samme selv... problemet er bare at de leverer oss sånne "kasser" m lokalt ost og vin hele tiden.... føler det blir litt sånn "vanlig" for de....

Altså de er de mest gavmilde menneskene jeg kjenner... skikkelig luksus problem føler jeg.....

Gavekurv med vin, ost og kjeks. Masse frukt osv. Glass med inngravert navn f.eks. personlig og koselig gave.

Jeg kjøpte matkurv med alt fra trøffelsalt, spekepølse, fjøl etc. (Ferdig matkurv med lokal varer) Den lå på 800 kr også kjøpte jeg en bra vin til så ble det en bra gave til mine svigers[emoji173]️

Nye badehåndklær og gode såper\kremer\shampoo. Gavekort på restaurant eller senter, abonnement på ett eller annet blad.

Hva med å ordne gavekort il familiefotografering? : )
Gjorde det i bursdagsgave til min far som har alt :)

Hva med noe ordentlig sjeldent kjøtt som rådyrsteik? Hjortekjøtt etc? Slik gir vi bort og det faller godt i smak [emoji4]

Takk for mange gode tips! Men jeg ønsker å gi noe skikkelig kreativt.... som de ikke kan "kjøpe" eller "tenke seg til" selv :) anyone? He he

Er det første barnet dere venter? Om ja så hadde kanskje noe som hadde gjort stas på at de skulle bli besteforeldre vært noe :) Ta de med på ultralyd? Eller smykke/annet med bestemor og bestefar på som blir veldig spesielt for dem?

Jeg er veldig glad i å gi personlige gaver. Type.. Bildekalendere (man trenger jo ny hvert år! Merkelig nok!), bildekopper, musematter, termos etc... Glass/håndklær/badekåper med navn..

Lillebroren min gav mamma en tskjorte med bilde av seg selv på. Pur humorgave det da, men likevel. [emoji28]

Ellers, gavekurv med forbruksvarer. Som vin, spekepølser, kaffe, litt godis etc..kan pakke alt mulig i sånt.
Gavekort på f.eks forestillinger eller opplevelser..

Lerrets bilde med bilde av ungene :)

Back
Topp