tips til juleaktivitet for 1-åringer?

*ÅsLe*

Gift med forumet
I barselgruppen skal vi ha nissefest, og tenkte da at vi skulle lage noe/juleaktivitet.
Er det noen som har forslag på noen enkle, greie ting for barn på 1 år

(blir jo selvfølgelig mest mammaene, men tenker på type håndavtykk, el.l, men til hva?)

Rull ut et par ruller med julegavepapir og noen meter bånd, og ettåringene har underholdning i laang tid[;)]
Så kan mammaene lage enkle julekort med håndavtrykk og fotavtrykk av barna kanskje?

Male på glass (telys, krus o.l), male på kopptuer/kopphåndduker..
Var det jeg kom på akkurat nå ;)

takk for forslag...
flere??

Vi skal lage noen dorullnisser i år [8D] syns de blir så sjarmerende også en enkel ting som ikke gjør noe at ikke ser helt på topp ut....syns det liksom er stas å ha en sånn første hjemmelaga julepynt [:)] Så avanserer vi mer når han blir eldre....

Jeg tenker vel at ting ungene maler på er enklest i den alderen....feks male på papir og ramme inn og gi bort, male på lerret, male på glass for å ha telys oppi osv...

*Sniker litt*

Spar på middagsglassene. De kan en male på, eller lime silkepapir eller servietter på. Blir fine telysestaker. (Har ikke prøvd med min 1-åring enda, men har tenkt å gjøre dette i barnhagen min[8D])

Vi har akkurat drevet med finger (les hånd) maling på lerret sammen med vår jente på 15 mnd, stor stas! [:D]

ORIGINAL: pocahontas1

*Sniker litt*

Spar på middagsglassene. De kan en male på, eller lime silkepapir eller servietter på. Blir fine telysestaker. (Har ikke prøvd med min 1-åring enda, men har tenkt å gjøre dette i barnhagen min[8D])

Hvor lang tid tar det før glassmaling tørker?
eller må det brennes?

aldri gjort det før

Back
Topp