Nå som poden er halvannet år kan jeg ikke skylde på "har nettopp født, derfor er kroppen slakk" lenger... Og med nesten bare veier og nesten tørr asfalt, iallefall noen steder, så har jeg fått det for meg at jeg skal prøve å jogge litt. Jeg er heeelt ute av trening, begynner helt fra scratch, men jeg SKAL henge meg på jentebølgen eller et annet løp til høsten, for å ha et mål med det hele (hjelpes, det ser skummelt ut "på trykk").
Hva har dere litt mer erfarne joggere på øret når dere er ute? Jeg tenkte jeg skulle starte forsiktig med å løpe en sang, gå en sang, løpe en sang igjen osv, så trenger noe i litt forskjellige tempo, egentlig. Og gjerne med tekster som forteller meg hvor flink jeg er Noen som har spillelister å dele?
Hva har dere litt mer erfarne joggere på øret når dere er ute? Jeg tenkte jeg skulle starte forsiktig med å løpe en sang, gå en sang, løpe en sang igjen osv, så trenger noe i litt forskjellige tempo, egentlig. Og gjerne med tekster som forteller meg hvor flink jeg er Noen som har spillelister å dele?