tips til jobbintervju..

Trillemor82

Forumet er livet
. jeg trenger litt hjelp her.. skal på intervju i morgen.. og må forberede meg.. det er som buitkkleder.. så jeg trenger noen svake sider som passer seg å si til en slik stilling..

videre må jeg vite hva jeg kan vente meg av spm,. noen som har noe ide? jeg hater å bli " tatt på senga " og satt ut av spm.. så jeg trenger hjelp[&o]

Det er vanskelig det... Kan si du er streng da, med at folk møter opp og holder tider.. [8|]

Hmm... de spør om så mye rart.. Hva dine hobbyer er, hva du gjør på fritiden, familie forhold og alt mulig rart [:D]

Lykke til og håper noen har bedre forslag[;)]

ORIGINAL: ~Kine~

Kan ikke annet si enn vær deg selv - ikke "dikt" opp svar for å virke så mye bedre...vær blid og fornøyd!åpen og ja..PRØV å slapp av å få det så naturlig som mulig..

Skjønte ikke helt hva slags svake sider du var ute etter jeg?

nei.. jeg sliter litt nemlig.. for de siste gangene jeg har vært på intervju.. så får jeg spm.. hva er dine svake sider... jo.. jeg er sta (men det kan også være positivt) og jeg er distre (det er jo i grunn ikke kjempe bra.. men det kommer jeg nok til å si) hmm... jeg har også temperament.. det er jo ogsp en ting jeg kan si.. men jeg trenger flere sider ... om du skjønner?!?! og det at jeg har temp er kanskje ikke sp kult å sitte å si i ett intervju[8D] (det kan mistolkes likosm.. [8D]) men jeg trenger noen negative sider... men jeg skal slappe av.. og være meg selv.. er for den butikken jeg jobber i nå.. så er likosm ikke no stress.. men jeg trenger likosm å være forberedt.. (guri, for ett rotete svar du fikk[8|])

[:D] 

ORIGINAL: Rebecca85

Det er vanskelig det... Kan si du er streng da, med at folk møter opp og holder tider.. [8|]

Hmm... de spør om så mye rart.. Hva dine hobbyer er, hva du gjør på fritiden, familie forhold og alt mulig rart [:D]

Lykke til og håper noen har bedre forslag[;)]

ja... men er egentlig det at jeg er "streng" negativt? det er jo egentlig positivt?! [:)]

takk for innspill.. jeg liker ikke dette med intervjuer.. [:D] så jeg er jo super nervøs her jeg sitter[8D]

ORIGINAL: Lillemor82

Kan ikke annet si enn vær deg selv - ikke "dikt" opp svar for å virke så mye bedre...vær blid og fornøyd!åpen og ja..PRØV å slapp av å få det så naturlig som mulig..

Skjønte ikke helt hva slags svake sider du var ute etter jeg?

nei.. jeg sliter litt nemlig.. for de siste gangene jeg har vært på intervju.. så får jeg spm.. hva er dine svake sider... jo.. jeg er sta (men det kan også være positivt) og jeg er distre (det er jo i grunn ikke kjempe bra.. men det kommer jeg nok til å si) hmm... jeg har også temperament.. det er jo ogsp en ting jeg kan si.. men jeg trenger flere sider ... om du skjønner?!?! og det at jeg har temp er kanskje ikke sp kult å sitte å si i ett intervju[8D] (det kan mistolkes likosm.. [8D]) men jeg trenger noen negative sider... men jeg skal slappe av.. og være meg selv.. er for den butikken jeg jobber i nå.. så er likosm ikke no stress.. men jeg trenger likosm å være forberedt.. (guri, for ett rotete svar du fikk[8|])

[:D] 

nervøs for intervjuet??(hinter til den siste setningen din[8D])
Tja..er vel bare bra du ikke har så mye negativt å si om deg selv vel? hehe..
Hmm...tja...*tenke tenke* ikke så lett når jeg ikke kjenner deg da...

hehe.. [:D] ja.. små nervøs.. og stressa.. for jeg klarer ikke konse om den bacheloroppgaven jeg egentlig skal skrive..

hehe.. er det egentlig noe særlig å ikke ha noen negative sider ved seg selv? det viser jo kanskje at jeg har en sykt liten selvinnsikt..[8D]

jeg vet det er vanskelig for andre å komme med negative sider.. men spytt ut.. negative sider ved personer.. hva finnes.. så kan jeg se hva som passer for meg...[:D]

ORIGINAL: truseprinsesse

Hva med å si at du er dårlig til å si nei?
Det er nemlig jeg. Tar på meg for mye.

hmm.. ja.. det kan jeg jo si som en negativ ting.. for det stemmer.. jeg sier ja til altfor mye.. [&:] 

takk[:D]

æsj..kommer bare på positive ting jeg[8D]

haha. jeg og.. men. så kommer jeg på slike ting.. som er både negative og positive.. hmm.. og det er heller ikke bra.. jeg fikk iallfall høre av ett rekrutterringsbyrå.. at det var det verste enkelte visste.. de som kom på intervju og nevnte sånne ting som bare var oppramsing.. og tilføyde at det også kan være positivt.. (får ikke helt frem hva jeg mener her.. men men[8D][:D])

så utfordringen blir å finne rene negative ting..[:D]

ORIGINAL: Cre^tive

Tror jeg ville sagt ting som at jeg er hater å tape, ludo er verst[8D][;)][:D] Ganske sta.... Resten får dere spørre min samboer om! Han har vel litt mer på listen[8D][:D]

Tok en lignende en på forrige intervju, og den slo ganske bra an[:D][:D] Ble litt lettere stemning, og vi lo og humret litt. De sa de skulle ringe sambo og dobbeltsjekke[;)][:D] I tillegg så gikk tiden, så føltes som om jeg hadde sagt mye mer enn jeg egentlig hadde sagt[;)][:D]

haha den var bra!![:D][:D][:D] den kan jeg ta... for det er jo sant!![:D][:D][:D]

Back
Topp