!!!!ADVARSEL! BILDE AV KROPP LENGRE NED!!!!!
Etter 2 tette svangerskap og 2 keisersnitt er ikke magen eller kroppen det den en gang var. Jeg har både hengemage og ekstra fett. Jeg finner ikke butikker med high waist bukser eller dongeribukser som passer meg
enten går det ikke opp i min størrelse, ser ikke bra ut,Eller så er ikke buksen laget for ekstra mage selvom den er high waist. Men med utolmodig sensitiv baby med på slep er det ikke lett å shoppe heller...
Er der noen som har tips om butikker eller nettbutikker som har dongeribukser/jeans som kan passe min figur ? Føles ikke bra å gå i joggebukser offentlig
Her er meg :

Ønsker også tips om butikker som har pensjorter , kjoler eller lange trøyer
mange t skjorter på feks Kappahl og HM passer i størrelsen på en måte, men er for korte slik at magehenget vises .
Tanken er å prøve å gå ned i vekt på sikt . Nå jobber jeg med kiropraktor og fysio på æ få fikset ryggen min. Når den er bedre blir et lettere å trene (om barna finner ut at de skal sovne før 21-22
)
Etter 2 tette svangerskap og 2 keisersnitt er ikke magen eller kroppen det den en gang var. Jeg har både hengemage og ekstra fett. Jeg finner ikke butikker med high waist bukser eller dongeribukser som passer meg
enten går det ikke opp i min størrelse, ser ikke bra ut,Eller så er ikke buksen laget for ekstra mage selvom den er high waist. Men med utolmodig sensitiv baby med på slep er det ikke lett å shoppe heller...Er der noen som har tips om butikker eller nettbutikker som har dongeribukser/jeans som kan passe min figur ? Føles ikke bra å gå i joggebukser offentlig

Her er meg :

Ønsker også tips om butikker som har pensjorter , kjoler eller lange trøyer
Tanken er å prøve å gå ned i vekt på sikt . Nå jobber jeg med kiropraktor og fysio på æ få fikset ryggen min. Når den er bedre blir et lettere å trene (om barna finner ut at de skal sovne før 21-22
)
Last edited: