tips til innredning? laaav vegg under tak

helene85

Betatt av forumet
har skråtak på alle soverommene i 2 etg, og det er noen og 40 cm der bare.. hva skal vi finne på for å utnytte plassen best? tenkte skap, med skyvedør foran liksom, kjekt på barnerom at ungen får tak i alle klær selv.. men samtidig.. veeeldig knotete for mor å bøye seg hver gang vi skal ha en sokk liksom..

tipstips? 2 barnerom og 1 voksenrom..

vi har skråtak på begge soverom!! Liker det ikke!!!

På vårt soverom har vi den høyeste malmkommoden, og 2 meter bredt skyvedørsgarderobe, men får kun 2 meter høy pga skråtak!
Skulle gjerne hatt hele det skapet alene jeg......... Så neste leilighet MER SKAPPLASS!!!! :)

på barnerommet er det innebygget skap på halve den ene skråveggen.. ellers har vi en sånn høy malmkommode der og til tingene hennes! har ikke handlet noe mer enda, gjør det i Mars tenker jeg! Må jo innrede rommet hennes snart! Men er ikke lett å finne ting til skråtakrom (spesielt dette litt her) skal hvertfall kikke mye på ikea! Der har de nok mye som kan brukes :)

men hvordan er det rommet da? bilde??

kan finne bilde av våre skråtakrom :P

Samma problemet her og... Begge barnerommene har skråtak... Vanskelig!
har ikke innredet de med annet enn senger enda....
Men tenkte å ha "expedit"-hyllene fra IKEA. (De med fire hyller) og så har jeg lekekasser inni. Lengre har jeg ikke kommet....
Blir vell et lite bord og noen stoler på størstetuppa sitt rom men..

hm.. trodde jeg hadde bilde av barnerommet, men har ikke det likevel!

men det er hvertfall laaavt ned på begge kantene..

Så jeg skal få en utfordring med å innrede det:P

Har en malmkommode der inne på den ene veggen da! Men må jo ha noe til å ha tøyet hennes i! Det innebyggede skapet er okkupert:P Men de har mye greit på Ikea da! så får vel bare måle opp og handle inn etterhvert :) hiv ut bilder om dere innreder snart da?? greit med tips:)

Vi har senga under skråtaket for og benytte plassen best, har senga til storebror også der. bare sprinkel senga som ikke får plass under der

ORIGINAL: [Lisa]

Samma problemet her og... Begge barnerommene har skråtak... Vanskelig!
har ikke innredet de med annet enn senger enda....
Men tenkte å ha "expedit"-hyllene fra IKEA. (De med fire hyller) og så har jeg lekekasser inni. Lengre har jeg ikke kommet....
Blir vell et lite bord og noen stoler på størstetuppa sitt rom men..

Vi bruker expedithyllene til oppbevaring av leker og de har masse forskjellige kurver, lekekasser til disse hyllene. syns de er kjempepraktiske.
ellers så har vi seng med 2 store skuffer under skråtaket. resten av rommet har vi en malm kommode og et svært skap til klær.

så at noen her over hadde skrevet det.. men følte meg ganske lur når jeg kom på å ha de expedit hyllene med bare 4 hyller, langs den kjempelave veggen.. :) så kan han ha leker og slikt inni der:) expedit hyllene er 44 høye, og veggen er ca 50 cm, så det går sikkert supert:) så får vi utnyttet plassen maksimalt.. får tenke litt til :)

sengene går ikke under der, dessuten ser jeg for meg at han hadde krøsjet hodet rett oppi.. senga hans er 60 høy..

Back
Topp