Tips til innkjøp

Candyxx

Flørter med forumet
Jeg skal bli førstegangsmor Januar 2025, og gleder meg kjempe masse! Likevel er det ting jeg stresser over, da dette er helt nytt og trenger noen tips og triks til innkjøp :Heartbigred

Hva burde jeg kjøpe og ha på plass til baby kommer? Tenker å kjøpe noe brukt, da det blir alt for dyrt å kjøpe alt helt nytt :)

Feks:
Gulpekluter, babynest, stellematte, teppe, noen klær/bodyer og strømpebukse brukte vi mest i starten. Vippestol, inotyl, bepanthen, ammepute. vogn. babyolje, tørrkluter evt våtservietter. smokk,flaske. neutral vaskemiddel.

Jeg kan love deg at det blir MYE du skaffer som du aldri får brukt og spesielt klær . De vokser så fort så man trenger ikke 90 bodyer i str 56 heller ikke 15 stk :laughing021 Ofte det enkle det beste og letteste . De fleste vil ha alt klart . Sprinkelseng , tisselaken , kluter , engangskluter til rompa , stellebord , et par tre flasker , en dyne noen bodyer og myke bukser osv . Kommer nok noen lister på januar forumet :Heartred

Noen gjengangere som jeg føler alle kjøper første gang er Stellematte fra Leander og babynest fra Najell :knegg: Bæresjalet til Najell eller Cabo Close er også populært.

Vognpose er også supert. Voksi er en gjenganger som mange er fornøyd med!

Vogn og bilstol ville jeg vurdert ut fra egne behov. Hvordan er terrenget der dere skal trille? Hvor stor plass har dere i bilen, skal dere ha med eller uten base? Eventuelt ønskelig at bilstol kan plugges på barnevognen?

Til deg selv, BBhugme! Altså den har reddet meg, kroppen min og jeg elsker den så høyt! Koster litt, men hadde betalt 5-gangeren :knegg: Er uke 36 nå

Back
Topp