Ikke bare er hundene støl, han er verdens største sytepave, så hver gang han skal reise seg opp for å gå noe sted så hyler han ut som om noen skulle torturert og drept han. Høres jo ut som det er noe virkelig alvorlig galt med stakarn :P
Han stabber rundt i stua i sneglefart og slipper ett lite hyl for hvert skritt han tar og.
Vi vet hunden er sytete altså, bare vi tar forsiktig i nakken hans for å si at "nå er det nok" så skriker han som om vi skulle ha løfta han opp og kasta han 2 meter bortover eller noe :P
Akuratt nå synes han ekstremt syndt på seg selv så han ligger sammenkrølla på sofaen med en labb i fanget mitt og slipper ett lite sukk hver gang han puster :P
Så, noen som har noen tips til hvordan jeg kan hjelpe han??
Eller er det bare å vente på at det går over??
Han stabber rundt i stua i sneglefart og slipper ett lite hyl for hvert skritt han tar og.
Vi vet hunden er sytete altså, bare vi tar forsiktig i nakken hans for å si at "nå er det nok" så skriker han som om vi skulle ha løfta han opp og kasta han 2 meter bortover eller noe :P
Akuratt nå synes han ekstremt syndt på seg selv så han ligger sammenkrølla på sofaen med en labb i fanget mitt og slipper ett lite sukk hver gang han puster :P
Så, noen som har noen tips til hvordan jeg kan hjelpe han??
Eller er det bare å vente på at det går over??