Tips til hvor man kan få kjøpt "boken om meg" bøker.

MammatilE

Glad i forumet
Noen som har tips til hvor man kan få kjøpt "boken om meg" bøker? :) Helst på nett :) Vet at goboken har ei, men ønsker flere tips :)

Aner ikke på nett, har alltid handlet de på bokhandel. Synes det er greit å bla gjennom de, for noen har lite eller unødvendig info...andre har lite plass til bilder

Aner ikke på nett, har alltid handlet de på bokhandel. Synes det er greit å bla gjennom de, for noen har lite eller unødvendig info...andre har lite plass til bilder

Syns også det kan være greit og handle på bokhandel, det er bare det at jeg må dra så langt for å komme meg til en god bokhandel :/

Syns også det kan være greit og handle på bokhandel, det er bare det at jeg må dra så langt for å komme meg til en god bokhandel :/

Ååå, ja da er det ikke bare bare. Da ville jeg hatt googlet og lett litt, mulig noen viser hvordan boken også ser ut inni ;) Jeg googler etter babyting hele tiden, for å få inspirasjon :)

Ååå, ja da er det ikke bare bare. Da ville jeg hatt googlet og lett litt, mulig noen viser hvordan boken også ser ut inni ;) Jeg googler etter babyting hele tiden, for å få inspirasjon :)

Får prøve å se hva jeg finner :) Syntes det var vanskelig å finne på nettet :) Angrer litt på at jeg ikke kjøpte da jeg var i byen sist :P

Jeg har ei så nydelig bok til guttungen, fikk den av svigermor da hun kom på barsel. Den er for både gutter å jenter. Mener og tror den er kjøpt på sparetorget her på bygda, den må jeg finne ;) takk for påminnelsen :)
Hvor på nett det kan handles vet jeg ikke ;)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Fikk melding hos mamma tidligere i dag, hun har vært på shopping og har kjøpt ei kjempesøt bok! :)

Back
Topp