Tips til hvor jeg kan få kjøpt meg en fødebag?

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Og jeg vil ikke at det skal være en bag bag :P Slik som man bruker når man skal ut å reise.. Jeg vil vel kanskje heller at det skal være en stor veske :)

Ingen som har tips?

Plastnett fra IKEA søstrene grense eller noe da? Blir en sånn løsning for meg tror jeg :P

jeg tenkte på en liten trillekoffert :) trenger en og da får jeg en ekstra grunn til å kjøpe :D

Jeg har en passe stor weekendbag til formålet :)

Hmmmm... Hva med stellevesken?? Hvertfall til baby?? Dette har jeg ikke tenkt på selv ennå. Kommer sikkert til å ta med en liten trillekoffert og bruke stelleveska. Er dere andre begynt å pakke litt i denne alt ?

Jeg har en halvstor bjørn borg bag jeg har brukt de andre gangene, og som jeg også tenkte bruke denne gangen. :-)

Kommer ikke til å kjøpe en egen bag til dette, bruker bare treningsbagen jeg har fra før (og som ikke har blitt brukt på trening på leeeeenge!)

Har en passe sort bag/veske fra moods of norway jeg skal bruke til meg selv og stelleveske til baby :)
Kommer ikke til å kjøpe noe nytt ihvertfall til dette.
Du har jo nok ei stor veske / bag / trillekoffert liggende.. ?

Har bare store kofferter og bager liggende, så må nok kjøpe ny :)

okay :/ da ville ihvertfall jeg ha kjøpt noe fint som jeg vet jeg kunne brukt på korte ferier, eller til andre ting :)
Gå på veskebutikker å slikt å se om det er noe du finner som er praktisk å fint :)

Back
Topp