Nathalie_91
Glad i forumet
http://www.kiddies24.de/shop/de/Kin...i-X-mit-Aton-3-SCHWARZ-BLACK-2014::34523.html
anbefaler å handle vogn i Tyskland
anbefaler å handle vogn i Tyskland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva ble totalpris i norske kroner?http://www.kiddies24.de/shop/de/Kin...i-X-mit-Aton-3-SCHWARZ-BLACK-2014::34523.html
anbefaler å handle vogn i Tyskland![]()
Hva ble totalpris i norske kroner?
Lurer jeg også på
Hvordan ble toll osv?
de
det er kun toll på mat og klæralt annet er tollfritt! jeg kjøpte denne pakken sist gang, og betalte ca 7000 kr i frakt,mva og alt dere ser på linken
jeg regnte ut at nypris ble ca 14600 kr!
Virkelig? Er det no nytt det eller? Så bra da![]()
Det pleier å stå når de har vognen på lageretJeg har laget klar handleliste på kiddiesLurer bare på når jeg bør bestille...? Hvor tidlig...
Skal bestille tfk, og ha sykkelvognfeste også
Tro om det er noe salg der? Erfaring?
Hvis du vet hva du skal ha ville jeg bare bestillt med en gang, i tilfelle noe skulle oppstå. Jeg bestillte bilstol ca 10 uker før termin, men pga leveringsproblemer fra fabrikken er det ikke sikkert det rekker frem i tide. Greit å være på den sikre sidenJeg har laget klar handleliste på kiddiesLurer bare på når jeg bør bestille...? Hvor tidlig...
Skal bestille tfk, og ha sykkelvognfeste også![]()
Tro om det er noe salg der? Erfaring?
Oi... Ja, du sier noe... Er endel utstyr jeg ønsker til vogna, er vel en 8-9 produktet- og pga tollgebyr og frakt ønsker jeg alt sendt samlet... Da kan det kanskje ta tidHvis du vet hva du skal ha ville jeg bare bestillt med en gang, i tilfelle noe skulle oppstå. Jeg bestillte bilstol ca 10 uker før termin, men pga leveringsproblemer fra fabrikken er det ikke sikkert det rekker frem i tide. Greit å være på den sikre siden![]()
er ikke tollOi... Ja, du sier noe... Er endel utstyr jeg ønsker til vogna, er vel en 8-9 produktet- og pga tollgebyr og frakt ønsker jeg alt sendt samlet... Da kan det kanskje ta tid![]()
Nei, det er ikke toll, men de har et gebyr som mann betale ang norsk mva og greier...er ikke tolltoll er kun på mat og klær
![]()
Nei, det er ikke toll, men de har et gebyr som mann betale ang norsk mva og greier...
Ja og PLUSS 25 % av verdienTror det er 120 kr![]()