Tips til hoste…

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Hei :) Ville bare dele et enkelt og genialt tips til hoste hos barn.. Min eldste sønn var utrolig lenge plaget med tørrhoste om natten. Skikkelig hostekuler.. Ødela søvnen for både seg selv og oss foreldre :bored:
Ei venninne som er homeopat og litt alternativ ellers også, tipset meg om å smøre tigerbalsam under føttene hans.
Jeg hadde ikke veldig tro på det, men forsøkte.. Og det fungerte veldig bra..!!!
Kom på det igjen nå, da min nr 4 (på 17mnd) ligger og hoster natt etter natt på samme måte..
 
Godt mulig det fungerer men; Tigerbalsam skal i følge produsenten virke lindrende på ømme og stive muskler ved å øke blodsirkulasjonen i huden, samt lindre symptomer ved forkjølelse og tett nese. Produsenten angir videre at gravide, ammende og barn under 12 år kun bør bruke Tigerbalsam i samråd med lege.
 
Godt mulig det fungerer men; Tigerbalsam skal i følge produsenten virke lindrende på ømme og stive muskler ved å øke blodsirkulasjonen i huden, samt lindre symptomer ved forkjølelse og tett nese. Produsenten angir videre at gravide, ammende og barn under 12 år kun bør bruke Tigerbalsam i samråd med lege.
Ja det stemmer sikkert, men jeg vil heller bruke det fremfor hostesaft ;) (som jeg i grunn ikke opplever at har noe som helst effekt..)
 
Back
Topp