Tips til hårkur til tørt hår

Leste akkurat om en veldig bra hjemmelaget som jeg tenkte prøve i dag .
Det er to eggeplommer og 2 store skjeer olivenolje , bland det i en kopp vann.
Masser godt inn og la virke 20 min.
Får se om det virker bra :)

Hvis ikke så er JOICO k-pac reconstruct kåret til verdens beste hårkur.
Har brukt den mange ganger , den er bra.

Hadde vært greit å visst enda mer om håret ditt for å komme med et godt tips syns jeg da:)
Er det farget, stripet? Har du krøller? Farger du det ofte?

Hvis ikke så er JOICO k-pac reconstruct kåret til verdens beste hårkur.
Har brukt den mange ganger , den er bra.

Jeg ble skuffet over den, den gjorde ikke så mye for meg. Jeg foretrekker den orange fra kerastase. Har også leave in fra dem.

Biosilk, biosilk og biosilk.

Ikke sløs penger på masse annet tull. Biosilk. Punktum.

Har knusktørt hår etter ferien.
Trenger en god hårkur.

Tips?

Link?
Dette har jeg også vært so plaget med.. Frisører har gitt med Redken noe som ikke funket på mitt hår. Kerastase har en oransje serie som går på tørrhet, den kuren der gav mitt hår silkefølelse etter 1 mnd, kuring 2 ganger i uka. Bruker kun de produkta jeg:) Shampo, balsam, kur og den varmebeskyttende kremen. Prøv den:)

Fornøyd med Define sin:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hadde vært greit å visst enda mer om håret ditt for å komme med et godt tips syns jeg da:)
Er det farget, stripet? Har du krøller? Farger du det ofte?

Det er laaaaangt. Det henger igjen striping helt ytterst. Det som er fra hodebunn og ned til skuldrene er normalt.
Farger det sjeldent med andre ord.
Det er veldig RETT.
Har prøvd krølltang, og en knapp time etterpå er det lite krøller igjen :P
Fikk hjelp av ei venninne engang, hun sprayet med sterk hårspray og mente det holdt. Jeg bad henne spraye litt til. 3t etterpå var håret like slett igjen. Håret mitt er håpløst! haha

Leste akkurat om en veldig bra hjemmelaget som jeg tenkte prøve i dag .
Det er to eggeplommer og 2 store skjeer olivenolje , bland det i en kopp vann.
Masser godt inn og la virke 20 min.
Får se om det virker bra :)

Hvordan fungerte det?

Kanskje jeg skal prøve det? :)

Selv sverger jeg til lanza sine produkter. Brukte mye kms før, men når salongen min tok inn det merket har jeg kun gått over til det:D
Siden håret ditt er som du sier veldig tørt, trenger du en hårkur som er veldig på akkurat dette. Da ville jeg kjøpt av serien lanza healing moisture, og følgende hårkur moi moi hair masque. En veldig dyptgående kur som heler tørt hår. Den er heller ikke gale på pris, 239kr! Den selges i flere salonger vet jeg!:) Vet ikke hvor du bor...
Håper du finner en hårkur du liker, og at håret ikke forblir tørt:D

Back
Topp