Tips til guttenavn

Sollys

Flørter med forumet
Hei, alle fine kommende mødre :Heartred

Jeg trenger tips til guttenavn. Er virkelig helt rådvill og har ikke peiling. Forrige gang hadde vi navnet klart lenge før og det føltes så riktig. Denne gang har ingen navn til nå føltes riktig. Har en jente fra før som heter Kaja.

Noen som vil komme med forslag?

Sjekket ut denne?
8CC017BD-9DFE-46DB-8408-C2F11BB2B0F5.jpeg

Johannes, Olav, Jakob, Isak, Filip, Oliver, Jonathan, Theodor, Michael, Benjamin. Disse er noen av mine favoritter :) Men vi har ikke landa vi heller, synes også guttenavn er kjempevanskelig!

Johannes, Olav, Jakob, Isak, Filip, Oliver, Jonathan, Theodor, Michael, Benjamin. Disse er noen av mine favoritter :) Men vi har ikke landa vi heller, synes også guttenavn er kjempevanskelig!
Tusen takk. De var fine alle sammen :) Enig, guttenavn er så vanskelig!

Hvilke type navn liker du da?
Vi ønsker i hovedsak ikke de topp ti populære navnene, dobbeltnavn eller de aller eldste. Så hadde håpet å finne noe midt mellom.

Har tenkt på Jesper, Ulrik, og Adam til nå. Mannen min liker også Ask. Men samtidig føles det ikke helt riktig. Det er det som er så vanskelig syns jeg.

Det er sååå vanskelig å finne guttenavn.. Ikke i nærheten av å finne noe navn enda så håper noen har noen skikkelig gode forslag her!

Hadde disse på lista:
Hunter
Logan
Ravn

Ble ingen av disse så da kan jeg dele :smiley-bounce022

Back
Topp