Tips til graviditeten

Bekka92

Glad i forumet
Maisløyfene 2024
Tenkte det kunne vært kjekt med en tråd hvor vi kan komme tips til hva det måtte være i graviditeten, slik som aktivitet, kosthold osv.

Tar gjerne imot tips til bekkenvennlige aktiviteter :hilarious: Har følt at bekkenløsning har hemmet meg i de tidligere svangerskapene utover mtp det å holde seg aktivt og når jeg ble sykmeldt så ble det fryktelig mye inaktivitet:bag:

Tips til en bedre hverdag med bekkenløsning er i alle fall godt fottøy! Det har VELDIG mye å si.

Gravid belte som holder bekkenet litt på plass. Jeg har tredd det på meg nå. Det har gått fra uutholdelig vondt og til bare vondt nå.

Anbefaler crunch gravidpute, den støtter både mage og rygg!

Tenkte det kunne vært kjekt med en tråd hvor vi kan komme tips til hva det måtte være i graviditeten, slik som aktivitet, kosthold osv.

Tar gjerne imot tips til bekkenvennlige aktiviteter :hilarious: Har følt at bekkenløsning har hemmet meg i de tidligere svangerskapene utover mtp det å holde seg aktivt og når jeg ble sykmeldt så ble det fryktelig mye inaktivitet:bag:

Tips til en bedre hverdag med bekkenløsning er i alle fall godt fottøy! Det har VELDIG mye å si.
Ta kontakt med en behandler som er spesialisert innen graviditet, enten osteopat, fysioterapeut eller andre, det er gull med både behandling og tips til egentrening med bekkenplager :)

Back
Topp