Tips til gravid-apper?

Jeg er veldig glad i kalenderen til Preglife som viser uke+dag fremover, nyttig for et surrehue som meg :hilarious:
 
Jeg har lastet ned altfor mange, kommer nok ikke til å bruke alle sammen, men liker godt Nørs, Preglife og Preggers.
Preggers er favoritten, liker veldig godt visualiseringen av hvordan embryoet og etter hvert babyen ser ut, informasjonen om barnet, mor og partner osv. Har til og med kjøpt premium i den appen. Kosta bare 199 for et helt år, med black week-tilbud :)
 
Jeg har lastet ned altfor mange, kommer nok ikke til å bruke alle sammen, men liker godt Nørs, Preglife og Preggers.
Preggers er favoritten, liker veldig godt visualiseringen av hvordan embryoet og etter hvert babyen ser ut, informasjonen om barnet, mor og partner osv. Har til og med kjøpt premium i den appen. Kosta bare 199 for et helt år, med black week-tilbud :)
Hva får man ekstra ved å kjøpe premium?
 
Preggers er min favoritt! Elsker å se 3D-figuren, og at man kan se faktisk størrelse på sen :) Også kan man invitere partner.
 
For dere som bruker Nørs, kan man legge til barn + graviditet? Jeg har hatt den til min forrige graviditet, men finner ingen plass jeg kan logge ny graviditet samtidig som jeg følger barnet :p
 
For dere som bruker Nørs, kan man legge til barn + graviditet? Jeg har hatt den til min forrige graviditet, men finner ingen plass jeg kan logge ny graviditet samtidig som jeg følger barnet :p
Ja, man kan ha flere barn og legge til ny graviditet. På forsiden så skal det gå an å trykke på "legg til graviditet", når du har opprettet den kan du bare bla til siden for å finne barnet du har fra før xsmile9
 
Føler jeg har lastet ned hele katalogen her jeg nå, men merker at jeg åpner opp flo og preglife mest av de jeg har. :)
 
Back
Topp