Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Men over til tema. Trenger noen gode unnskyldninger for å komme meg unna at jeg ikke drikker alkohol. Skal ute med venninnene mine ikveld, og har ikke lyst til at alle der skal vite at jeg er gravid så tidlig. Har dere noen tips som ikke er så lett å gjennomskue?
For et par mnd siden hadde jeg problemer med magen, så jeg har sagt at legen har gitt meg alkoholforbud for å se om magen blir bedre.
Så du kan jo si noe sånt, at legen er bekymret for magesår og du må holde deg unna sterk mat og alkohol? :p
Eller at du driver med no detox greier fordi du skal slanke deg.
Magekatar er jeg plaget med fra før og da skal man ligge unna alkohol.
Eller så kan du jo si at du har et veddemål med noen. Akkurat som noen har godtestopp så har du alkohol stopp frem til jul eller noe.. For når du er kommet til julaften så vet vel uansett folkene rundt deg sannheten..
Jeg er så glad for at jeg ikke har det problemet der..
eller hvis du skal på en bar/restaurant så kan du levere en lapp til kelneren om at du kun vill ha alkoholfri drikke å at han ikke må si det.. fordi du bærer på en koselig hemmelighet! :)
eller bland solbærsaft i ei vinflaske..:) å lat som du er pærings :)